jag håller med er...men vi ska inte måla fan på väggen..
står vi och faller med EN spelare...ja då är det inte bra....
men jag tycker med det är tråkigt...MYCKET tråkigt
Fan också, kan det inte vara slut på skador nu. Mycket stort avbräck som inte blir lätt att ersätta.
Se till att läka ihop snabbt Crille så du blir återställd till nästa säsong, för jag hoppas innerligt att vi får njuta av dina hockeykonster även nästa säsong.
Åryd Lakej wrote:SYND JA det hade du tyckt också om han spelat i erat lag men vi faller inte för det Å VI GER OSS ALLDRIG
Vi har också haft våra motgångar, men det finns väl inget att gnälla över. Inför fortsättningsallsvenskan tappade vi Tomas Skogs, Bobbie Hagelin, Patrik Ahlstrand, Magnus Salmi och Mikael Johansson. Nu har vi tappat Linus Videll...
Satan i gatan vad less jag blir så in i hlevfetes bra han var i Huddinge. Vi har inte många fler som han som kan dyrka upp ett helt försvar själv. Hans klubbteknink är ju helt underbar.
Åryd Lakej wrote:SYND JA det hade du tyckt också om han spelat i erat lag men vi faller inte för det Å VI GER OSS ALLDRIG
Vi har också haft våra motgångar, men det finns väl inget att gnälla över. Inför fortsättningsallsvenskan tappade vi Tomas Skogs, Bobbie Hagelin, Patrik Ahlstrand, Magnus Salmi och Mikael Johansson. Nu har vi tappat Linus Videll...
Ni tappar en och gnäller som barnrumpor...
Ja men denna killen = med alla dessa killar du nämde. Gotta dig du för på Onsdag får ni på käften.
Ni tappar en och gnäller som barnrumpor...
Ja men denna killen = med alla dessa killar du nämde. Gotta dig du för på Onsdag får ni på käften.
Jo, dröm du vidare. Jacobsson är bra, men inte så bra.
Hammers - Vad fan lider du av? Är du så förbannat kvick att rulla dig i andras olycka och spy din galla. Du lyckas ju ALLTID på ngt märkligt sätt flika in med dina raketforskarkommentarer här på forumet så fort det är ngt som går emot Växjö Lakers. Vi ger väl blanka fan i hur många spelare som Ni har borta lr som är skadade, är det ngn öht som kommenterat det på Ert forum? Skärp till dig för fan! Är det ngt mer du vill så kan du ta det via pm med mig, för ngt mer skitsnack ifrån dig betackar iafl jag mig!
/T5!!
Last edited by C70T5 on 31 January 2005, 21:27, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
theone wrote:om han har spelat X antal veckor med det varför inte spela sista nu med då? han lägger väll ändå av sedan? bara en teori, som kanske inte håller?
"Att spela säsongen ut är uteslutet och en fördröjning i läkningsprocessen skulle kunna innebära framtida problem för Christian."
theone wrote:om han har spelat X antal veckor med det varför inte spela sista nu med då? han lägger väll ändå av sedan? bara en teori, som kanske inte håller?
"Att spela säsongen ut är uteslutet och en fördröjning i läkningsprocessen skulle kunna innebära framtida problem för Christian."