NI SUGER FETTAST I KRONOBERG

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

mannen i troja
Forumamatör

NI SUGER FETTAST I KRONOBERG

Post by mannen i troja »

era jävla koddjävlar ni ska få så jävla mycket
stryk så ni aldrig reser er något mer både på plan och på läktaren vi backar aldrig mvh TTS LJUNGBY å en sak till vi kommer köra över er totalt även i kläddväg vilket ni kommer märka i LJUNGBY. "MVH LJUNGBY FINEST" NI KAN BÖRJA SPRINGA PUSS SMÅ BARN 8) :evil: :twisted: 8)
Poliwag
Forumamatör

Kläddväg?

Post by Poliwag »

kan du förklara för en stackars enkel koddjävel vad en kläddväg är?!?
Lakers00
Forumterrorist

Post by Lakers00 »

Alkohol lås tack eller inför åldersgräns på 10 år. :asshole:
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
gudas
Forumamatör

Post by gudas »

Som de flesta förstår tar alla seriösa Trojasupporters avstånd från detta högst bedrövliga inlägg. Ta det lugnare nästa nyår. :D :D :D
goisetkaa
Forumamatör

Post by goisetkaa »

Tack och lov så har jag aldrig någonsin tyaaat trycka ner så mycket alkohol så jag har kunnat få ihop till ett sådant inläggg.....även om nu jag gör allt som står i min makt att njuta av varenda droppe jag tyaar trycka ned :ajabaja:
Alltid Goisare......Jutet kaa :headbang:
NiGy
Forumproffs

Re: Kläddväg?

Post by NiGy »

Poliwag wrote:kan du förklara för en stackars enkel koddjävel vad en kläddväg är?!?

Han har bara mixat det där med Troja och Tröja! Det är inte lätt på fyllan!
Alla har rätt till min åsikt!
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Herre jösses va stolta Trojafans det finns! :D
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Poliwag
Forumamatör

Post by Poliwag »

Det var ju för väl att det handlade om en sunkig t-shirt.

När jag först såg inlägget misstänkte jag att några tomtar fått för sig att de är casuals. :lol:
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Tänk att regga sig på forumet bara för få skriva detta inlägg.
Buckshot är ju riktigt rolig jämfört med denna skribent.
Ni måste vara stolta i Ljungby med såna här fina fans.
Av stavningen att döma har killen ett grymt IQ.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Det stavas A.V.U.N.D.S.S.J.U.K.A och det är ju helt fantastiskt underbart.

När man läser Raketforskarens inlägg så skulle man ju nästan kunna tro att det är sportchefen him self som skrivit det...

Växjö Lakers berör!!

/T5!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Pebben
Forumamatör

Post by Pebben »

Kan bara hålla me er, mycket lågt inlägg och onödigt faktiskt.. Avundsjuka tycker jag var roligt sagt, finns tyvärr inte så mycket att vara avundsjuk på.. 8O

Hoppas på trevliga matcher i fortsättningsserien, vore kul för kronobergshockeyn om Växjö o Troja tog de 2 första platserna anser i alla fall jag.

Väl mött
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Förresten, var det inte TAIF.arna som hade en tröja med liknande budskap?
Snacka om att vi berör. :lol:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

otroligt rolig tråd,rubriken i en klass för sig :)

många försöker ju klart att bli en ny räkan eller buckshot men det krävs ju lite mer:)

god fortsättning
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Fixo
Forumamatör

Post by Fixo »

Killen har nog väldigt mycket undertryckt ilska som han inte vet var han ska göra sig av med.. :wallbang: I ett vimsigt tillstånd :eyecrazy: riktar hand det mot dem som han egentligen älskar.. Klassiskt.. Sök i din barndom, det är mycket som kan härledas dit. :ok:
[b]Mörrum Hockey, den enda RIKTIGA hockeyföreningen i Blekinge[/b]
kaabe
Forumproffs

Post by kaabe »

Fixo wrote:Killen har nog väldigt mycket undertryckt ilska som han inte vet var han ska göra sig av med.. :wallbang: I ett vimsigt tillstånd :eyecrazy: riktar hand det mot dem som han egentligen älskar.. Klassiskt.. Sök i din barndom, det är mycket som kan härledas dit. :ok:

hahaha :P
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

De riktiga Troja fansen ,de som älskar hockeyn ,har tagit avstånd från han på deras forum ,HEDER åt dem ,men det finns de som tycker han har helt rätt .Bland annat TROY naturligtvis och Bukskottet vet vi var vi har sedan tidigare .Men en som jag beundrar är Carl ,GÅ in på trojas forum och läs hans inlägg, värt all beundran.Men det vet vi innan att han älskar Hockey och inte barnatrams.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
DC
Forumamatör

Post by DC »

Eftersom ni nu är duktiga på att till rättavisa och psykologiskt analysera andra personers banrdom när det gäller skribenter tillhörande andra klubbar så Alfax, Fixo, CT med flera. Hur analyserar ni denna Lakersanhängare. Kan det till och med vara den berömda avundsjukan?

Inlägget gällande morgondagens Växjö-Tingsryd på 5940.
"Äntligen ska bönderna få komma ner på jorden. Hoppas bara ni lämnar spiken och gödslet hemma. OBS!! Ingen traktorkörning in till stan från byn, det blockerar trafiken, då är det nog bättre att spelartröskan dras av supporterklubbens kreaturer, och vilka är det......
Haha, att ALLTID ha turen att vinna med uddamålet mot bottenlag i gärsgårdsserien imponerar ju föga......
Växjö Lakers ÄR DET BÄSTA LAGET!! "
GS
Forumdemon

Post by GS »

DC> Detta är lika sjukt och idiotiskt som de inlägg som hamnar här av samma karaktär. Finns inget försvar för denna typ av inlägg ovsett från vem det kommer och på samma sätt som vi här förvånar oss om skadan inlägg gör för den förening som skibenten säger sig hålla på så ger detta bara en enormt dålig publicitet för Lakers.

Kan inte mer än uppmana folk som säger sig hålla på Lakers lägga ner denna typ av dålig reklam för Lakers.
Finns säkert någon psykologisk förklaring på detta, men jag anser detta är bara fjanteri och idioti.
Jag skäms.
DC
Forumamatör

Post by DC »

Jag tror han berörs av och är avundsjuk på TAIF! För det är ju alltid förklaringen om man omnämner någon än sin egen klubb i ett inlägg. Har jag lärt mig på detta eminenta forum!
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

JAG TAR HELT AVSTÅND FÖR ETT SÅNT INLÄGG: FY F*N !!!!
Toby
Forumamatör

Post by Toby »

Ni har också en idiot vid namn Boomer så sluta dra alla över en kam.
Fixo
Forumamatör

Post by Fixo »

Det finns rötägg inom ALLA slags grupper.. Att tro något annat är tämligen korkat.. Övervägande del av de människor som skriver på detta forum inser det.. Man ska visa alla respekt (även rötäggen) men ibland är det svårt.. Det bästa är att tiga ihjäl dumhet.. Tyvärr har jag och nog många med mig svårt att göra det.. Vad jag menar är att oavsett om det är en kung eller uteliggare så är det lika onödigt att provocera...
[b]Mörrum Hockey, den enda RIKTIGA hockeyföreningen i Blekinge[/b]
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Toby wrote:Ni har också en idiot vid namn Boomer så sluta dra alla över en kam.

Jag har inte dragit alla över en kam , jag känner och har många vänner både bland Troja och Tingsrydsfans och vet att de inte försvarar såna inlägg.
Toby
Forumamatör

Post by Toby »

Förlåt! Boozer menar jag.
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Det jag tycker är märkligt, ja förbannat märkligt, det är varför det titt som tätt på diverse forum ploppar upp trådar som ENBART handlar om HUR man ska häckla Växjö Lakers, vad beror det på?
Jag tror inte det har startats en enda tråd på detta forumet med det ENDA syftet att smutskasta en annan klubb, lr vilka tröjor man ska trycka upp, lr vilken hatramsa man ska sjunga etc...

Jag tycker personligen att det är ganska så roligt att läsa för det bevisar ju bara att Växjö Lakers berör. Hmm, undra vad nästa antiprojekt mot Växjö Lakers blir?

/T5!! :lol:
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Toby wrote:Förlåt! Boozer menar jag.

Reagerade när Du skrev Boomer, hade svårt för att tänka mej att han har skrivit något dumt.
Boozer ,vet jag inte om han är lakej , ivarje fall skriver han inte under den sign. här.
Bortsprungen Lakej
Forumentusiast

Post by Bortsprungen Lakej »

De personer som skriver inlägg av den typ som nämnts ovan är inga rötägg. De skulle inte kunna bli rötägg om det så vore deras högsta önskan.(hur det nu kan vara det)

Framför mig ser jag istället en blyg och finnig ung kille i yngre tonåren som på familjens dator frestas av känslan att fånga uppmärksamhet. Det som är mest underligt är hur folk kan reagera överhuvudtaget. Inlägg av sådan kvalitet borde inte ens kommenteras utan istället raderas av forum-mastern.
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Bortsprungen Lakej wrote:Inlägg av sådan kvalitet borde inte ens kommenteras utan istället raderas av forum-mastern.

Min tanke också. Radera liknande trådar och ta bort skribenten ur användarlistan så kan vi tillägna webutrymmet läsvärt innehåll i stället.
carl
Forumdemon

Post by carl »

Jag håller med ovanstående. Radera, tack. Den här sortens inlägg sänker bara klassen, på ett i övrigt, högklassigt forum.

Synd att man inte får välja vilka supporters som ska hålla på samma lag som jag............. :evil: .
Troja - laget i hjärtat
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Det är med all sannorlikhet en yngre förmåga som uttryckt sig. Han nådde kanske sitt mål, istället för att inte få ett svar, så fick han reaktioner. Kul för honom.

Det vettiga är kanske att radera inlägget, med risk för att det ibland kan vara tjurigt att sätta gränsen (dock inte i detta fallet), eller så behandlar man inlägger som luft, tycker jag.
Ulric
Forumamatör

Post by Ulric »

Godfortsättning!

Jag slöläste lite på Trojas forum också läste jag detta. Har Troja fått en liten landsortsfirma?

Är TTS Trojas firma? Med tanke på att den vanliga suporterklubben inte vill kännas vid dom? Man får faktiskt nästan det intrycket.

/U
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Säkert lika allvarligt menat som LLHK (Lakers Lakejers Hobby-Kirurger) som skulle hjärttransplantera äkta Lakers-hjärtan på alla som även höll på ett annat lag. :lol:
Ulric
Forumamatör

Post by Ulric »

Hej Varanen!

Jo det kan hända att det bara var på skämt. men faktum är att firmakulturen växer runt om i Sverige och det är inte bara i storstäderna som fenoment finns utan det håller på att spridda sig till mindre orter på landsbygden.

Jag tror till och med att det i en del byhålor har chans att bli ett starkt allternativ till dom ungdomar som idag låter sig tjusas av så väl extremvänstern som extremhögern. Istället för att slåss för en politisk ideologi så slåss du för ditt lag. Firmornas glorifierande och romantiserande av våldet tilltalar unga pojkar som ännu ej har blivit män på samma sätt som andra pojkar låter sig bli tjusade av nazism och kommunism våldsromantik.

Så jag tror att vi kommer att få se detta fenomen växa på landsbygden. Där i regel känslan för laget är starkare än i storstaden. Men i detta fall vet man som sagt icke. Det återstår att se om det finns tillräckligt många våldsbenägna unga pojkar í Ljungby för att få samman en liten firma. Det blir som sagt ingen firma för att en liten pojke utan skäggväxt sitter i sitt pojkrum och skriver sturska inlägg på datorn och då och då blir avbryten av att den öma modern kommer in med varm choklad och kakor.

/U
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Ulric wrote:Efter detta bemötande på mitt inlägg kommer jag att sluta att betrakta Lakers lakejers hemsida som ett forum för seriös debatt och där med upphöra med att skriva debattinlägg på nämnda forum vilket borde väcka glädje hos en del debattörer.

Så därför tackar jag för mig och ber adm. att radera mitt konto här.

Tack och adjö.

/Ulric.

Välkommen tillbaka forumet romanförfattaren Ulric, :D Växjö Lakers berör som sagt.

/T5!! :wink:
GS
Forumdemon

Post by GS »

Mycket välkommen tillbaka Ulric. Mycket kul att läsa dina inlägg, mycket tänkvärt och mycket sakligt i det du skriver.
Jag tycker det är kul ju mer vi är här på forumet som är beredda att ventilera det vi alla har gemensamt, nämligen hockey oavsett vilken klubb man håller på.
Post Reply