Våld mot tjänsteman (Lakers i krogbråk)!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Fattar ni inte att största skandalen är att Fagerwall går ut på nattklubb ihop med sina spelare. Det är så oseriöst så det finns inte. Inte på den här nivån. Det funkar bara inte! Att Fagerwall nedlåter sig på detta visar bara på hans usla omdöme och att han inte är byxad för sin uppgift.
Dessutom fattar väl vilken barnunge som helst att Lakersgänget inte är oskyldiga. Dom håller ihop och ljuger nu i efterhand. Snyggt av en tränare att ha en lögnpakt ihop med sina spelare. Otroligt, otroligt snyggt! Det skapar ett oehört dåligt förtroende såväl inom som utanför laget.
Hur ska Fagerwall ha någonsomhelst trovärdighet ?
Vad säger "Donald" om detta? Framgick det av Fagerwalls CV att han hade för vana att röja på nattklubb med sina spelare?
Vilken soppa!!!!!!
Dessutom fattar väl vilken barnunge som helst att Lakersgänget inte är oskyldiga. Dom håller ihop och ljuger nu i efterhand. Snyggt av en tränare att ha en lögnpakt ihop med sina spelare. Otroligt, otroligt snyggt! Det skapar ett oehört dåligt förtroende såväl inom som utanför laget.
Vad säger "Donald" om detta? Framgick det av Fagerwalls CV att han hade för vana att röja på nattklubb med sina spelare?
Vilken soppa!!!!!!
# 43 wrote:Fattar ni inte att största skandalen är att Fagerwall går ut på nattklubb ihop med sina spelare. Det är så oseriöst så det finns inte. Inte på den här nivån. Det funkar bara inte! Att Fagerwall nedlåter sig på detta visar bara på hans usla omdöme och att han inte är byxad för sin uppgift.
Vilken soppa!!!!!!
Nu var det väll så att det var spelarna och tränarens julfest vi pratar om och att de tillsammans gick ut en sväng när den var avklarad. Ser du något konstigt i det kan du aldrig haft något jobb för det händer på varje arbetsplats.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
# 43 wrote:Fattar ni inte att största skandalen är att Fagerwall går ut på nattklubb ihop med sina spelare. Det är så oseriöst så det finns inte. Inte på den här nivån. Det funkar bara inte! Att Fagerwall nedlåter sig på detta visar bara på hans usla omdöme och att han inte är byxad för sin uppgift.
Vilken soppa!!!!!!
Jag skulle vända på det och säga att det är stort när chefen följer med ut och umgås med sins spelare, det bevisar att det inte inom Lakers är att här är jag och ni spelare är där nere.Fagerwall är värd all heder för att han umgås med sina spelare även vid sidan om.
Och du anklagar Lakersgänget för lögn utan att ha några bevis ,framtiden får utvisa vem som har rätt ,men dina ord står kvar här och de är allvarliga att anklaga någon för lögn utan bevis kan få följder.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Vilken soppa!!!!!!
Ja du #43, vet inte vad man skall säga, men detta var nog det dummaste jag läst på länge. Vad skulle det vara för oseriöst med att som tränare efter en julavslutning gå ut tillsammans med sina spelare?
Du tror att det var första gången en tränare har socialt umgänge utanför rinken med sin trupp, eller är det enbart för detta handlar om Lakers?
Och sedan så vill jag nog påstå att detta är väl riktigt på gränsen till förtal som du sysslar med, och jag hoppas att du har riktigt torrt på fötterna med detta inlägg när det gäller detta med lögner från tränare och spelare.
Det wrote:Det är bara till att gå till polisen och kolla upp anmälan, det är ju en offentlig handling. Och då lär ni få svar på era fågor.....
Om jag inte missminner mig finns det 2 anmälningar... 1 från vakterna och 1 från spelarna och det är inga höga odds att deras beskrivingar skiljer sig åt.
- In hoc signo vinces -
Det wrote:Det är bara till att gå till polisen och kolla upp anmälan, det är ju en offentlig handling. Och då lär ni få svar på era fågor.....
Vilka frågor skall vi få svar på menar du?
Bara för att båda parter lämnat in anmälan så ger det väl inte några svar, utan det får man väl först efter utredning och eventuella domstolsutlåtanden.
Jag hoppas att detta kommer att lösa sig till det "bästa". En part har skitit sig duktigt i näven, och jag hoppas innerligt att rättvisa skipas och att den anklagade och uthängda parten som blivit drabbad i negativ mening rentvås till fullo. Likväl som att den andra parten ska stå till svars för sitt idiotiska handlande, och jag hoppas att det står dom förbannat dyrt.
Julefrid Kamrater.
God Jul!
/T5!!
Julefrid Kamrater.
God Jul!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Jag tänker inte skrivit mina åsikter i detta ämne.
Däremot läste jag en dikt av Tage Danielsson:
"Om jag tänkte som fan
Om jag så tänkte hela dan
Och kom fram till en enda mening som var sann
Så får jag inte glömma en förbannat viktig grej!
Den sanningen gäller bara mig!"
Två människor kan uppleva en sak otroligt olika!
Det behöver inte vara någon av dom som "ljuger" varken vakter eller Lakersspelare, man har bara upplevt saken olika!
Däremot läste jag en dikt av Tage Danielsson:
"Om jag tänkte som fan
Om jag så tänkte hela dan
Och kom fram till en enda mening som var sann
Så får jag inte glömma en förbannat viktig grej!
Den sanningen gäller bara mig!"
Två människor kan uppleva en sak otroligt olika!
Det behöver inte vara någon av dom som "ljuger" varken vakter eller Lakersspelare, man har bara upplevt saken olika!
Alla har rätt till min åsikt!
erok wrote:Kommer vi längre än så här?????????????
Tråkigt att det hände. Svar ja.
Vad hände.Vet ej.
Får vi svar.kanske.Beror på vad som kommer upp i rätten om det kommer gå så långt
Tror inte att detta kommer att komma upp i rätten, polisen kommer nerprioritera detta...
- In hoc signo vinces -
Jadu #43...har du aldrig varit på julfest med din chef? Förmodligen inte då du säkerligen är för ung för att arbeta. Tänk över det du skrev så inser du nog hur dumt det var.
Om det lag som du håller på inte har sociala evenemang mellan spelare och tränare så är det deras förlust...sorgligt tycker jag.
Kommer ihåg förrförra året när Lasse och Jeppe var ute med oss lakejer och andra supportrar på Time. Det var tokskoj!
Tycker du ska längta tills du själv få gå på julfest med jobbet om sisådär 4 år...God Jul!
Om det lag som du håller på inte har sociala evenemang mellan spelare och tränare så är det deras förlust...sorgligt tycker jag.
Kommer ihåg förrförra året när Lasse och Jeppe var ute med oss lakejer och andra supportrar på Time. Det var tokskoj!
Tycker du ska längta tills du själv få gå på julfest med jobbet om sisådär 4 år...God Jul!
Har inte orkat läsa alla 16(!) trådar i det här ämne och är Hammers fan. Har inte dom högsta tankarna om massmedia då jag vet att dom har skrivit riktiga lögner ett par gånger. Jag har läst det som tränarna har sagt och man vet ju aldrig om dom heller talar sanning, så min fråga är: var någon där eller känner någon som va där och såg det?
-
- c/o LL´s Forum
erok wrote:Kommer vi längre än så här?????????????
Tråkigt att det hände. Svar ja.
Vad hände.Vet ej.
Får vi svar.kanske.Beror på vad som kommer upp i rätten om det kommer gå så långt
Vad jag menar är att vi kanske inte kommer längre än så här.Kanske dax att börja tänka på nått annat
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Undrar hur denna tråden sett ut om händelsen varit densamma, vakternas version densamma, medias veersion den samma men spelarna tillhört TAIF eller Troja.
Undrar om era slutsatser att all media hatar laget, vakterna höll på en annan klubb, det är alla personers fulla rätt att nita vakter och ej följa deras uppmaningar, alla vakter är misslyckade idioter, att det är rätt att dricka alkohol dagen innan match varit desamma
jag tror detta är ytterligare en tråd av extrem kappvändning då man läst era hyllningar till vakt och polisväsenden innan och som ni varit så stolta över att sammarbeta så bra med.
Sen slutligen så vilket lag det än gällt så förtjänar folket på Grace en rejäl omgång och en och annan käftsmäll.
Undrar om era slutsatser att all media hatar laget, vakterna höll på en annan klubb, det är alla personers fulla rätt att nita vakter och ej följa deras uppmaningar, alla vakter är misslyckade idioter, att det är rätt att dricka alkohol dagen innan match varit desamma
jag tror detta är ytterligare en tråd av extrem kappvändning då man läst era hyllningar till vakt och polisväsenden innan och som ni varit så stolta över att sammarbeta så bra med.
Sen slutligen så vilket lag det än gällt så förtjänar folket på Grace en rejäl omgång och en och annan käftsmäll.
# 43 wrote:Fixo wrote:Hellre stjärna i ett bonnlag är bonne i ett stjärnlag
Det citatet kommer från TAIF:s Anders Åkesson när han tackade nej till spel i HV/71 och stannade i TAIF, Fixo. Men det visste du väl..........
Jag hade för mig att det var Mattias Elm som sa det men ok du har nog rätt...
[b]Mörrum Hockey, den enda RIKTIGA hockeyföreningen i Blekinge[/b]
Måsen jag instämmer ,ALLA som missunnar Lakers framgångar ser här sin chans att kasta skit. Vi andra och vi är många eftersom vi har den klart största publiken i Södra allsvenskan vi tar det för var det är ,ett bråk med en vakt ,som händer omgefär 1188 gånger om året.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Jojo...
...vi tar det för var det är ,ett bråk med en vakt ,som händer omgefär 1188 gånger om året.[/quote][/color]
Tråkigt det som hänt, ingen missunnar väl någon att koppla av när detta medges och då svinga en bägare tillsammans med sina vänner.
Men att göra händelsen till en bagatell, det tycker jag verkar vara mer än lovligt naivt.
Det lär inte hända mer i ärendet. Allt är glömt tills serien startar igen.
Om man lyfter blicken och ser tragedin i Asien så är detta ingenting
MrM
Tråkigt det som hänt, ingen missunnar väl någon att koppla av när detta medges och då svinga en bägare tillsammans med sina vänner.
Men att göra händelsen till en bagatell, det tycker jag verkar vara mer än lovligt naivt.
Det lär inte hända mer i ärendet. Allt är glömt tills serien startar igen.
Om man lyfter blicken och ser tragedin i Asien så är detta ingenting
MrM
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Hmm! Är det Buck som brukar skriva att Lakers berör? Lakers vill vara i pressen mycket, kanske inte i sådana här sammanhang, men det är väl baksidan. Har träffat många trevliga vakter t.e.x Bizon. Trevliga hockeyspelare finns det också got om, liksom trevliga suportrar. Ändå finns det av någon anledning länder som krigar, rättstvister och krogbråk. Kanske både vakter o spelare hade en dålig kväll? Kanske både radio och tidningar rapporterat felaktigheter? Den som lever får se! Tror den här soppan varken är bra för Lakers eller vakterna på Grace! Hoppas alla inblandade fick en god jul och kommer starta ett gott nytt seger rikt år.
Roger
Roger
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Spendrups wrote:Ville bara säga att man har tittat igenom videofilmen som det pratats om och videofilmen stöttade VAKTERNAS version. Våld mot tjänsteman läggs inte bara på hyllan
Det sas ju på radion att denna som filmade det hela började filma när tomulten hade börjat, och frågan är då om det visar upprinnelsen till det hela eller om det enbart visar när man försökte få väck vakterna som satt på den nerlagda spelaren.
ja, ja det hela kommer väl att visa sig när utredningen är klar.