Bye Bye Växjö Lakers!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Slemklump
- Forumamatör
Jepp, hellre publikmatcher mot Lakers än tomma matcher mot Bajen..
Tyvärr så är systemet så sjukt att Växjö KAN komma att gå mycket långt via bakvägen... Bakvägen är tyvärr lättare än SA.
IKO för 2 säsonger sedan gick bakvägen, och hamnade i elitseriekvalet.
I SA har våra prestationer inte varit lika starka (man möter bättre lag och IK har alltid tappat formen efter jul), men denna säsongen blir det skillnad! Allt över sista platsen i SA är jag nöjd med
Tyvärr så är systemet så sjukt att Växjö KAN komma att gå mycket långt via bakvägen... Bakvägen är tyvärr lättare än SA.
IKO för 2 säsonger sedan gick bakvägen, och hamnade i elitseriekvalet.
I SA har våra prestationer inte varit lika starka (man möter bättre lag och IK har alltid tappat formen efter jul), men denna säsongen blir det skillnad! Allt över sista platsen i SA är jag nöjd med
[color=blue]Jag skiter i om laget spelar dåligt-bara vi vinner[/color]
Ljungbybo> Du har helt rätt i att det absolut inte blir någon lätt serie, det såg man väl även förra säsongen. Jag gissar att lag som Troja, Nybro, SIK och Hammers också är lag som kommer att finnas med och slåss om de två översta platserna, inget snack om saken.
Men för den delen så måste vi likväl som andra lags supportrar tro på vårt eget lag och hoppas på det bästa möjliga resultat får vår egen del.
Men som sagt var vi skall spela om det först.
Men för den delen så måste vi likväl som andra lags supportrar tro på vårt eget lag och hoppas på det bästa möjliga resultat får vår egen del.
Men som sagt var vi skall spela om det först.
ja hoppas så innerligt att nhl-strejken är över snart!!
Visst kommer ljungan o hadelöv bli saknade men att vi ens har dom är ju pga nhl,nu kommer åkerström få chansen igen isf och jag tror verkligen på honom som kommande stjärnmålis!
hammarby skulle inte ha en suck i SA då och nh skulle få det kämpigt oxå!
man får dock finna sig i denna konstiga situation som uppstått och göra det bästa av den,nu skall vi komma topp 2 i en ny serie som vi dessutom leder redan från start!
vi glömmer direkt att detta är den bästa placering vi nånsin slutat på i allsvenskan,vi gör vår bästa säsong hittills resultatmässigt!
norra serien ser ruskigt ruskigt bra ut i år och om det blir som ja tror så kommer två av "våra" lag att ha det färdigspelat när SA är slut,då har lakers säsong bara börjat!:)
istället för att se problem så har vi ju fått nya möjligheter att göra om den fantastiska säsongen 2003/2004!!
Visst kommer ljungan o hadelöv bli saknade men att vi ens har dom är ju pga nhl,nu kommer åkerström få chansen igen isf och jag tror verkligen på honom som kommande stjärnmålis!
hammarby skulle inte ha en suck i SA då och nh skulle få det kämpigt oxå!
man får dock finna sig i denna konstiga situation som uppstått och göra det bästa av den,nu skall vi komma topp 2 i en ny serie som vi dessutom leder redan från start!
vi glömmer direkt att detta är den bästa placering vi nånsin slutat på i allsvenskan,vi gör vår bästa säsong hittills resultatmässigt!
norra serien ser ruskigt ruskigt bra ut i år och om det blir som ja tror så kommer två av "våra" lag att ha det färdigspelat när SA är slut,då har lakers säsong bara börjat!:)
istället för att se problem så har vi ju fått nya möjligheter att göra om den fantastiska säsongen 2003/2004!!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Rögle darrade inte
En riktigt rolig kille den här Växjö supportern "The Mike",jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste vad han skrev på forumet.Skrev något heltokigt om att elitlaget Rögle skulle darra inför matchen mot Lakers.Du är inte bara forumamatör,du är också utan tvekan amatör när det gäller hockey.Var det någon som darrade så var det sållet som ni hade i mål,0-2,sen var det godnatt för Växjö.Så var det med Rögles darrningar.Rögle darrar