Lakers-IOK
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumamatör
Lakers-IOK
Det år åter dags att dra på blå ställen och jobba hårt.
Både för oss i klacken och för spelarna för ännu är det inte kört men det börjar att se lite mörkt ut eller som det stod i SMP tåget har börjat att rulla så det är nog dags att kliva på även om det blir i sista vagnen så finns där plats. Jag tor att det kommer att gå vägen eftersom att Troja tar full pott mot Nyköping. Så jag säger bara JOBBA HÅRT FÖR ÄN ÄR DET INTE ÖVER
Både för oss i klacken och för spelarna för ännu är det inte kört men det börjar att se lite mörkt ut eller som det stod i SMP tåget har börjat att rulla så det är nog dags att kliva på även om det blir i sista vagnen så finns där plats. Jag tor att det kommer att gå vägen eftersom att Troja tar full pott mot Nyköping. Så jag säger bara JOBBA HÅRT FÖR ÄN ÄR DET INTE ÖVER
Intressant referat:
"Rogge, som står och håller sig i sargen, passar till Samaranch, som gjort oväntad come-back och står och håller sig i sargen....passar till Gunilla Lindberg som står och håller sig i sargen.....HON TRILLAR, HON TRILLAR...och DeFauw kan lätt plocka pucken och lägga in den i tom kasse eftersom målvakten Henry Kissinger står och håller sig i sargen....ställningen är nu 0-17 halvvägs in i den första perioden..."
Upps, sorry om jag kapat en av era matchtrådar men vissa felskrivningar blir lite "wild and crazy".
"Rogge, som står och håller sig i sargen, passar till Samaranch, som gjort oväntad come-back och står och håller sig i sargen....passar till Gunilla Lindberg som står och håller sig i sargen.....HON TRILLAR, HON TRILLAR...och DeFauw kan lätt plocka pucken och lägga in den i tom kasse eftersom målvakten Henry Kissinger står och håller sig i sargen....ställningen är nu 0-17 halvvägs in i den första perioden..."
Upps, sorry om jag kapat en av era matchtrådar men vissa felskrivningar blir lite "wild and crazy".
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
Hofnar wrote:Intressant referat:

"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Jo, det är sant men det brukar oftast skrivas "OIK", vilka håller till i Stålhallen i Olofström. "IOK" var nytt för mig (vars korrekta förkortning egentligen är IOC) och den som kommer med det helt osannolika förslaget "KIO" eller möjligen "KOI" borde belönas med en virtuell medaljPutte/LL wrote:På många forum blandas dessa 3 bokstäver ihop och alltid är det några som måste kommentera detta...![]()
Ingen fara Hofnar

En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
- Slemklump
- Forumamatör
Haha, det var mig i tusan det bästa som jag hört från en röglesupporter! Äntligen en som fattat att vi heter IKO!Hofnar wrote: Jo, det är sant men det brukar oftast skrivas "OIK", vilka håller till i Stålhallen i Olofström. "IOK" var nytt för mig (vars korrekta förkortning egentligen är IOC) och den som kommer med det helt osannolika förslaget "KIO" eller möjligen "KOI" borde belönas med en virtuell medalj![]()
Fast förvisso, det känns inte så petigt, men när folk skriver OIK så är det som sagt var Olöfström... Dock denna felskrivning på IOK var nog den roligaste jag sätt på länge...
Om det inte är Olympiska kommiten som det syftas på så... IshockeyOskarshamnsKlubben?!
[color=blue]Jag skiter i om laget spelar dåligt-bara vi vinner[/color]
-
- Forumamatör
- Slemklump
- Forumamatör
hehe, roligt var att en tråd inför matchen handlar till 90% om vad IKO heterVLH ÄR BÄST wrote:Förlåt att jag skrev fel det var meningen att det skulle vara förkortningen för Oskarshamn
FÖRLÅT MIG men vissa roade man ju

men ursäkten är mottagen från en Oskarshamnares sida - Men gör inte om det!

Lycka till på Onsdag grabbar - IKO vinner med 5-3 och tyvärr så krossas eran superallsvenska dröm.
[color=blue]Jag skiter i om laget spelar dåligt-bara vi vinner[/color]
Kombinationen KOI står för en speciell sorts Karp som ursprungligen kommer från Japan. Och de kan ju inte spela så bra hockey. Men Podein kanske köper ett japanskt hockeylag, vem vet. Nog om det.
Jag tror Lakers kämpar till sig 3 poäng mot ett redan klart Oskarshamn. (Vågar inte skriva förkortningen med risk att det blir fel.)
Jag tror Lakers kämpar till sig 3 poäng mot ett redan klart Oskarshamn. (Vågar inte skriva förkortningen med risk att det blir fel.)

Växjö Lakers, vinner mot alla!
vi får HOPPAS och STÖTTA dom in i det sista!alfax wrote:Kan egentligen idrotten vara bättre än så här ,en livsviktig match borta,Massvis med supportrar på plats ,nerverna har dallrat i 2 dagar och efter 19.58 i sista perioden gör bortalaget 3-1 i tom kasse.
Jag tror detta slår in.
GO LAKERS

May the strongest win!
- Ambassador
- Forumproffs
- Ambassador
- Forumproffs