Pinsamt! Okej att de i princip varit klara länge, men hallå?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Räven skrev:Ja, men vad har hänt med ditt lag. Skador?
Jadu den som visste det...
Skadorna är väl kanske en bidragande orsak till grus i maskineriet, men känns inte som det är det som är felet. Borde finnas spelare som kan kliva fram när sådana här situationer uppstår och visa vart skåpet skall stå.
Har helt enkelt inget bra att skylla på, vi är kanske inte bättre..
Senast redigerad av 1 Tzwintoo, redigerad totalt 0 gånger.
Nu kom jag föresten på varför Nybro inte spelar nåt vidare, de har ju hemska skavsår på benen om än säger det är nån annans tur att offra sig om än säger..
Om en ändå visste den enda sanna raka vägen till SA om en säger...
Nä, det är inte alltid lätt att sätta fingret på vad det är som är fel, för då skulle man vara flitigt anlitad av alla klubbar och så är det ju inte precis.
erok skrev:Vi är ju inte älskade bland andra fans så detta kanske smittar av sig på lagen
vi är väl varken mer älskade eller hatade än andra supportrar?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Räven skrev:Nä, jag märker det när man är på Öland under sommaren och vill prata lite hockey, när jag nämner att jag gillar Lakers, så hugger de direkt.
Du får väl semestra i Växjö då..inte helt fel det heller
Niles: Hä, hä, det har du rätt i, men vädret är sämre här och Öland är mitt sommarställe med allt vad det innebär. Men jag är jäkligt envis och trummar på med mitt Lakers hela tiden, jag struntar i vad de säger och sedan överdriver jag lite för att reta dom. De flesta är från HV-området.
Japp och lika dant är det för mig på jobbet Tror inte det finns ett lag i våran serie som har så många smeknam.Lakers,Lakers,Lagejer och fler har jag både läst och hört men kommer inte på det.
men det skiter vi i:lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok skrev:Japp och lika dant är det för mig på jobbet Tror inte det finns ett lag i våran serie som har så många smeknam.Lakers,Lakers,Lagejer och fler har jag både läst och hört men kommer inte på det. men det skiter vi i:lol:
Lakers och Lakers tycker jag är rätt bra namn i alla fall.
nu har ja uppdaterat mig,lakers har ju klart svårast lottning kvar!
men om vi vinner resten och hammarby och nh oxå vilket är ganska troligt att dom gör så blir ju sista omgången mellan hammarby-nyköping helt avgörande!
vinner nh den matchen,spelar ingen roll om det e så i sudden,så är dom o bajen klara,annars vi då..
jaja,vi kan ju inte annat göra än att heja fram lakers
har dom gjort det med mening så lider jag med deras supportrar,fy fan vad förnedrande!men ja tror inte dom gjort det,hammarby var riktigt bra mot oss och ja har gott hopp om att även vi skall kunna besegra iko,dock inte med mer än kanske 1-0;)
Nu får ni väl ge er lite!! Varför snackar ni om läggmatcher?? Fattar ni inte att det nästan alltid är så att motivation slår klass!! Förra året var det väl Åkesson himself som yrade om läggmatcher, ge er!!