Jo men vi hade 6 spelare skadade Ritchie, Wågström, Josefsson, Svensson, Byström, Tano. Dessutom åkte Henrik Eriksson på ett matchstraff i första perioden vilket gjorde att vi inte hade tre fulla femmor störe delen av matchen. Sen fick Magnus Wennström stå i målet vilket han troligen inte lär göra fler gånger denna säsongen.
Men sen, förlorade inte ni själva mot troja för ett tag sen..?
Jo, fast Ebbe bjöd på en förklaring, som säkert hade betydelse, men den tar inte bort Trojas seger för det. Men med så många spelare borta, är det svårt att hålla samma nivå.
Ebbe wrote:Men sen, förlorade inte ni själva mot troja för ett tag sen..?
var tusan har du fått det ifrån????
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
you better! annars ber vi ÖB placera Armens trumorkester på F6!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Natr wrote:Rögle förlora, Troja vann. Bara att gratulera, helt rättvist också. Visst vi hade skador men de har alla lag. Vi tar NH 90 på onsdag istället.
Once AIA, Always AIA | Byron Ritchie we love you!
Stongt av er AIAare ett erkänna att motståndar laget va bättre !!!
Natr wrote:Rögle förlora, Troja vann. Bara att gratulera, helt rättvist också. Visst vi hade skador men de har alla lag. Vi tar NH 90 på onsdag istället.
Once AIA, Always AIA | Byron Ritchie we love you!
Stongt av er AIAare ett erkänna att motståndar laget va bättre !!!
___________________________ YELLOW MÖSSAN
Haha, det har iallafall inte jag några problem med. Det är inte ofta det händer men när det händer har jag inga problem att erkänna det.
Frågan är mer på senare tid tycker jag om ni kan erkänna det, eller att någon klack i någon del av Sverige är bättre än era lakejer. Ibland känns det som om ni är lite väl självgoda.
Natr wrote:Frågan är mer på senare tid tycker jag om ni kan erkänna det, eller att någon klack i någon del av Sverige är bättre än era lakejer. Ibland känns det som om ni är lite väl självgoda.
Nädå vi är absolut inte bäst.Kan bli mycket bättre på många plan.Det gäller bara att alla hjälper till och kommer med idéer.Tycker själv att det är för lite snack på forumet om hur man ska förbättra och förnya
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers