Hadelöv
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hadelöv
Andreas Hadelöv går från klarhet till klarhet!
(Detta trots kvällens första mål. Hade inte kommit in i hallen då men någon beskrev det som en miss.)
Men
efter kvällens match är Andreas bästa målvakt i SHA. Han passerade Timo Leinonen i IKO. Andreas har 94,56 i räddningsprocent. IMPONERANDE!
(Detta trots kvällens första mål. Hade inte kommit in i hallen då men någon beskrev det som en miss.)
Men
efter kvällens match är Andreas bästa målvakt i SHA. Han passerade Timo Leinonen i IKO. Andreas har 94,56 i räddningsprocent. IMPONERANDE!
-
- Forumamatör
-
- Forumdemon
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Måste säga att Hadelöv inger ett grymt förtroende och alla halvfladdriga puckar skickar han distinkt ner i hörnen!
Behöll honom tillsammans med Ljungvist som har den kvalitén jag har saknat på våra backar! Han vågar stå upp på offensiv blå och dela ut en rejäl bröstvärmare som förhindrar snabba kontringar!
Behöll honom tillsammans med Ljungvist som har den kvalitén jag har saknat på våra backar! Han vågar stå upp på offensiv blå och dela ut en rejäl bröstvärmare som förhindrar snabba kontringar!
Våga skjuta tufft att göra mål!
Pratar du om #6 Ljungqvist? I Lakers? Utlånad från HV?Henkeman2 wrote:Måste säga att Hadelöv inger ett grymt förtroende och alla halvfladdriga puckar skickar han distinkt ner i hörnen!

Mycket positivt kan man säga om honom och jag är helnöjd med honom men jag tycker verkligen inte han är speciellt bra i det fysiska spelet...
Men återigen, jag är supernöjd med honom, detta till trots!

"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Har inte sätt Ljungkvist dela ut en enda bröstvärmare än men han är placeringsäker som få. Du kanske har blandat ihop honom med Messa han har delat ut några små proppar iaf....Henkeman2 wrote:Måste säga att Hadelöv inger ett grymt förtroende och alla halvfladdriga puckar skickar han distinkt ner i hörnen!