Även om man kan ifrågasätta herr Fagervall och hans träningar, och ibland även hans "coachningar" under match, så är detta lågvattenmärke!!
Men det finns förvisso människor som aldrig blir vuxna . Tyvärr.
Såg att det var en Trojan som skrev nåt om att han trodde att sånt här bara kunde hända i Taif, vaddå hända i Taif?!!! Jag har aldrig hört talas om nåt sånt här i min klubb, å jag har ändå hängt med ett tag. Det är helt klart pinsamt för Lakers å deras supportrar som alltid framhåller sig som guds bästa barn när sånt här inträffar.
Lycka till ikväll, jag både tror å hoppas att ni vinner mot Nh.
En liten taktisk miss bara...den skulle sjungts betydligt tidigare när det fortfarande var ovisst, för att visa att vi stödjer dem....nu blev det är när allt var klart och det är ju lite medgångsaktigt
Snoken skrev:En liten taktisk miss bara...den skulle sjungts betydligt tidigare när det fortfarande var ovisst, för att visa att vi stödjer dem....nu blev det är när allt var klart och det är ju lite medgångsaktigt
Spelar ingen roll nu...såg ni Jockes flin när ramsan ekade i Lakerdome...så härligt att se
Snoken skrev:En liten taktisk miss bara...den skulle sjungts betydligt tidigare när det fortfarande var ovisst, för att visa att vi stödjer dem....nu blev det är när allt var klart och det är ju lite medgångsaktigt
Spelar ingen roll nu...såg ni Jockes flin när ramsan ekade i Lakerdome...så härligt att se
Jo, även om han inte läser forumet själv så är ju SMP j-vligt snabba att vidarebefordra kritiken till honom! Det måste kännas skönt även om han verkar vara en riktig "iceman"...
Rent teoretiskt kan det inte vara en lakej som ringt de olustiga samtalen till Fagerwall, eftersom denne i sådant fall bryter mot lakejernas stadgar.
Med tanke på -Har aldrig hört något sådant hända i Taif, och har ändå varit med ett tag.
Måste ta tillfället att fråga TAIF suporters varför Ville fick ett så kyligt motagande i Dackehallen igår mot Tyringe? Med tanke på vad han gjort för Tingsryd tidigare är det ju ganska så anmärkningsvärt dåligt. Hörde detta av personer som var på matchen. Kan det vara så att brigaden består av Väckelsångsbor som hellre ser Fors 19år som första målis?
Roger dragkampslakejen Davidsson
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Oskar Fransson är en bättre målvakt än Ville och han rankas säkert först av tränaren så det är inget konstigt med det. Efter Villes match igår stärktes nog Fransson aktier ännu mer. Oskar är dessutom den målvakt som TAIF har kvar när lånekontraktet går ut,
Dragkampaslakej: Brigaden är ett numera ett lite gäng Väckelsångsbor och de få som återstår där är de som hyllade Ville och som till stora delar gärna ser TAIF lyda under farmaravtal med andra lokala klubbar. Motståndet och kyligare mottagande kommer från andra grupperingar på läktarna i Dackehallen som vill se TAIF stå på egna ben. Hela denna frågan inom TAIF´s supporterkrets har dock ingenting med Ville som person att göra utan han har alla den fulla respekten för. Osämjan är mellan de som tycker TAIF skall stå på egna ben vilket man frångått på flera håll senaste tiden och t.ex de du nämner ovan som gärna ser att klubbarna flyter in i varandra.
Fan, var det Ville som stod igår och släppte 3 kassar mot Tyringe, det visste jag inte, jahopp, det stärkte nog inte hans aktier, hur ska detta sluta för herr Koivula!?
Från Allsvenskan till båsöppnare i division 1, snacka om dalgång, men det är bara att sssääämmpppaaaaaaa på Ville!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
DC. du verkar vara en människa som förstår saker och ting ,men jag förstår att Du har det svårt med de som lever i gamla tider .Om du kan tänka dej ,utan för den skull ha kärleken kvar till Taif på ditt sätt att se på det hela ,så är du välkommen till Lakejerna.
Alfax: Skall bara tillägga att jag räknar mig till "de andra" så du inte får för dig något. Jag avskyr lismande och rövslickande mellan olika klubbar och olika supportrar så mig kommer ni alltid slippa, ni får hålla tillgodo med killar som Lasse Maja.
DC. jag respekterar dig för ditt svar ,men tyckte att Du hade ett bra inlägg i debatten.Jag förstår dej mycket väl att man inte lämnar något som man hör hemma vid ,mitt förslag var lite ironi i .
Ja jisses!! Här verker det som att en person har fått för sig att jag tillhör Lakejerna, längre från sanningen kan man nog inte komma!! Jag är född Taifare och kommer så förbli livet ut oavsett i vilken division laget lirar i. Men för den skull behöver man inte sprida en massa hat till andra lag, Lakers spelar numera i en annan division och konkurrerar därmed inte med Taif.
Vaddå kyligt mottagande i Dackehallen??? Det märkte jag inget av, dom flesta verkade väldans nöjda med att se Ville i Taifdräkten igen!!! Ville är en bättre målvakt än Fransson, än så länge ska jag väl säga.
Tack för svaret och givetvis menar jag Oskar Fransson, hjärnsläpp får jag skylla på. Jag var ju inte på matchen utan fick höra det av taif suporters på sittplats, därav frågan. Hoppas vi lakejer och ni brigader förbättrar relationerna framöver, diskussionerna har tidsiv varit ganska så låga.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!