Nu på Onsdag så gäller det att VLH är på hugget från början. Och att alla tar sitt ansvar och kämpar både framåt och bakåt. Det gäller även att vi skjuter mer för skott på mål pucken kan ju trilla in eller bli det returer att jobba på. Det gäller även att vi i HELA hallen stöttar vårt lag och inte bara en liten del som får skrika och klappa.
Det är helt riktigt som du säger.Hoppas bara att övriga växjöpubliken förstår hur viktig denna match är så att de inte stannar hemma.hade varit skönt om det kom lite över 3000.Tyvärr kan jag Själv inte komma upp imorrgon.Detta beror på att man har kvällsskift
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Räven wrote:Ja, nu gäller det verkligen, hoppas också att det blir mycket folk.
Ja verkligen. Hoppas det kommer lite NH-supporters oxå. Vem vet, dom kanske har med sig Ultima-Thule till att sjunga Nationalhymnen....kom inte dom från Nyköping???
Jag tror tyvärr inte att det blir så mycket folk...skulle gissa på 2.200 men jag har gärna fel....Hoppas det blir vinst, då blir det desto mer folk på söndag....Derby mot NIF!!!! Kom igen Lakers...3 friska poäng i morgon...
Jag är ganska så övertygad om att vinner Vi i morgon då kirrar vi SA. Om man nu bortser ifrån denna "måste-vinst" så känns det ju rätt pissigt att Vi hittills bara har TRE plus mål med oss in i glödelden, Vi ligger sämst till bland topp fem gällande detta.
Rögle, 39+
IKO, 40+
Nyköping, 18+
Hammarby, 15+
Växjö, 3+
Men men, jag har sagt det innan, jag sa det precis och jag säger det igen, vinner Vi i morgon då hägrar SA, för fan då skiljer det ju bara tre pinnar, men en vinst i morgon är ett MÅSTE!
ÖSET nu för helfete grabbar, in med GUMMITRISSAN!!!
/T5!!
Last edited by C70T5 on 23 November 2004, 22:53, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Tål Fagervall en förlust ikväll, tycker faktist tyvärr att det är mycket som talar för det .Ni har spelat ängsligt varje match som har lite betydelse o ni har nu kniven på strupen det kan nog bli detsamma ikväll plus dom har Hunter en spelare ni inte är i närheten av .
bävern wrote:Tål Fagervall en förlust ikväll, tycker faktist tyvärr att det är mycket som talar för det .Ni har spelat ängsligt varje match som har lite betydelse o ni har nu kniven på strupen det kan nog bli detsamma ikväll plus dom har Hunter en spelare ni inte är i närheten av .
Åjo, vi har faktiskt också ett par spelare med massor av utvisningsminuter!
Jag tycker det känns bra att Morgan ska vara domare i Lakerdome ikväll.. Hellre honom än Stenström eller Claesson.... Hoppas Morgan kan göra en bra match....
Kvällens andra matcher Huddinge - Hammarby : 1 vi får hoppas att Huddinge tar andra hemma segern mot Hammarby. Lakers - Nyköping : 1 Med kniven på stupen så grejar vi en 3:a Skövde - Troja : 2 Hoppas att Mogge hjälper oss att få lite andrum bakåt i tabellen. IKO - Halmstad : 1 IKO är helt i för bra form för att Halmstad skall lyckas rubba dem. Rögle - Mörrums : 1 Kvällens säkraste 1:a
Ifall detta slår in... (18,60 på oddset)
Rögle BK 53
IKO 52
Nyköping 38 Hammarby 37
Lakers 35
skövde 29
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]