Heja Lakers!

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
PP
Forumamatör

Heja Lakers!

Post by PP »

Hallå där...nu tar vi och hejar fram glädjen i laget igen. Om de inte går till SA så blilr det ju en spännande fortsättningsserie som vi skall vinna. Och då kommer ju leksand och Skellefteå hit, fast det blir nästa år - istället för efter jul.

Killarna känner nog själva vilka krav de ställt på sig själva och agerar inte bättre av att det pressas från supportrarna.

Heja Lakers
Viktor666
Forumterrorist

Re: Heja Lakers!

Post by Viktor666 »

PP wrote:Hallå där...nu tar vi och hejar fram glädjen i laget igen. Om de inte går till SA så blilr det ju en spännande fortsättningsserie som vi skall vinna. Och då kommer ju leksand och Skellefteå hit, fast det blir nästa år - istället för efter jul.

Killarna känner nog själva vilka krav de ställt på sig själva och agerar inte bättre av att det pressas från supportrarna.

Heja Lakers

Är det du eller jag som har missförstått serieupplägget? :?
Måste berömma din inställning i övrigt, dock! :ok:
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
PP
Forumamatör

Post by PP »

Alltså, jag menade att Leksand och Skellefteå kommer hit nästa SÄSONG.

Lakers kommer att kvalificera sig för spel i Allsvenskan nästa säsong genom att vinna fortsättningsserien som startar efter jul. Men som sagt, Leksand och Skellefteå får vi vänta med att se i Lakerdome till säsongen 2004/2005.

Nästa säsong blir det en super allsvenska med många bra lag!!!

I år blir det ingen superallsvenska, inte för Lakers i alla fall.

/Heja LAkers.
Wasa
Forumamatör

Post by Wasa »

Ehum....varför säger du så?...Det återstår ju en hel del omgångar.. :?
Ni har väl ungefär samma utgångsläge som vi i Björklöven...Jag kan säga att fastän spelet sett allt annat än bra ut så har vi ändå en tro på att det ska gå vägen till slut...

Vi ser gärna er som gäster i Umeå Arena.....i Superallsvenskan... :wink:
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

ja umeå ligger ju bara runt hörnet!!!fan va kul det vore!:P

kom igen nu o heja fram laget,det e ju det enda vi kan göra nu,skrika allt vi kan och sen är det upp till våra krigare!!

ja skall skrika järnet på fredag jag!!:P
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Trullsa
Forumamatör

Heja Lakers!

Post by Trullsa »

Jag sitter här och läser. Och tänker; Herregud så många negativa tankar folk går omkring med.
Klart vi går till SA. Öppnas inte ett nytt transfer-fönster snart igen? Gör det det så, kan vi byta ut några gubbar till? Jag menar, hockeyspelare är ju färskvara. Är de inte bra, så ut med dom bara. Det finns ju fler. Köp, köp, köp!
Men Jacobsson måste ju stanna, annars sticker ju Podein oxå. Det var ju hans villkor för att komma denna säsong!

Läs allt ovanstående med ironi, utom sista meningen.
Det jag vill säga är att jag tror inte det går att KÖPA ihop ett lag. Det bygger lika mycket på klubbkänsla. Och DET tror jag inte många av lagets spelare har idag!

Tack för ordet.
Post Reply