Skönt att någon hajat hur det borde vara. Vore kul om man kunde ställa upp med en enad front om inte annat därför att det är vad klubben behöver nu.Socker wrote: Jag tyckte då som nu att man skall stötta och stödja och inte kränka och skvallra.
Blomman
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Ambassador
- Forumproffs
Vädra sina åsikter är väl en sak men att spekulera i varför en eller annan spelare får lämna laget, det är en helt annan!Ambassador wrote:men får man aldrig ifrågasätta någonting???
Forum => vädra sin åsikter och disskutera eller är jag fel ute?
Oavsett om man har på benen eller inte ifrågan så bör man hålla det för sig själv!
Man kan mycket väl skriva att jag tycker det är fel att "kicka" Blomman!
Varför han blev kickad gynnar inte varken Blomman eller föreningen!
Alla har rätt till min åsikt!
- Lakejer115
- Forumproffs
- Lakejer115
- Forumproffs
Jag ser hellre att han går dit än till nåt annat lag i Allsvenskan.......Räven wrote:Det skulle kännas mycket lustigt om Blomman spelade i Troja när vi möter dem, det är en egen produkt, som inte går att jämföra med Grans eller någon annan som spelat en tid med oss. Men jag förstår att det är viktigt att det blir en lösning så att han kommer i en klubb och kan utvecklas mer.
- INDIAN #66
- Forumentusiast
- INDIAN #66
- Forumentusiast
- INDIAN #66
- Forumentusiast
- INDIAN #66
- Forumentusiast
- Lakejer115
- Forumproffs
Varanen wrote:Jag är övertygad om att vi kommer att se ett helt annat lag nu på onsdag. Det kommer nog att smälla ska du se.
Jag skulle vilja se Mattias Olsson utnyttja sin längd och styrka lite bättre.Smälla på lite mera.
Inget ont om Matte....han har verkligen spelat upp sig denna säsong om man jämför med förra året.
Antingen är man en tacklare eller är man det inte, det är inget man "lär" sig i 30-års åldern. Tyvärr är ju riktigt bra tacklare en enorm bristvara i svensk hockey.Lakejer115 wrote:Varanen wrote:Jag är övertygad om att vi kommer att se ett helt annat lag nu på onsdag. Det kommer nog att smälla ska du se.
Jag skulle vilja se Mattias Olsson utnyttja sin längd och styrka lite bättre.Smälla på lite mera.
Inget ont om Matte....han har verkligen spelat upp sig denna säsong om man jämför med förra året.
Jag tycker det är det är dags att avsluta tråden Blomman ,de som inte vet idag inte har nog inga kontakter någonstans med Lakers och deras orsaker varför detta hänt.Inga kommentarer men något måste ni förstå.
Det enda jag kan säga kom igen Blomman ,Lycka till i framtiden!
Det enda jag kan säga kom igen Blomman ,Lycka till i framtiden!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Problemet är att så fort han tacklas så blir han utvisad pga. sin längd...Lakejer115 wrote:Varanen wrote:Jag är övertygad om att vi kommer att se ett helt annat lag nu på onsdag. Det kommer nog att smälla ska du se.

"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Jag tycker det är lite för mycket slit- och slängmentalitet i svensk hockey just nu. Funkar det inte 100% släng spelaren och köp en ny istället för att jobba med det material man har.
Det kommer en tid när det inte finns ett överflöd med billiga NHL-spelare och överblivna elitseriespelare och då bör man inte ha bränt broarna till de spelare som har hjärtat i föreningarna.
Det här är inget lakersspecifikt så här verkar det vara i alla föreningar just nu. De som har råd i alla fall.
Det kommer en tid när det inte finns ett överflöd med billiga NHL-spelare och överblivna elitseriespelare och då bör man inte ha bränt broarna till de spelare som har hjärtat i föreningarna.
Det här är inget lakersspecifikt så här verkar det vara i alla föreningar just nu. De som har råd i alla fall.
Blomman blev utvisad fast han var bland dom minsta i laget ! Längden har inget med det att göra .. Har med kompetens .. !Viktor666 wrote:Problemet är att så fort han tacklas så blir han utvisad pga. sin längd...Lakejer115 wrote:Varanen wrote:Jag är övertygad om att vi kommer att se ett helt annat lag nu på onsdag. Det kommer nog att smälla ska du se.
För att återgå till ämnet Blomman. Så tycker iallafall jag att är man inte tillräckligt bra ska man inte spela. MEN sättet han avsätts på gör mig innerlgt förbannad. En egen produkt som har ett Lakershjärta ska fanimej inte behöva få "kicken" via telefon. Ska man som styrelse tränare eller vad fan som helst stå för " DET RÄTTA VIRKET" så gör det fullt ut för fan.
Visa att man kan ta obekväma beslut även face to face och inte på detta förbannat fega sätt.

Visa att man kan ta obekväma beslut även face to face och inte på detta förbannat fega sätt.

VENI VIDI VICI
Once a Laker always a Laker...
Once a Laker always a Laker...
- Lakejer115
- Forumproffs
Håller med dig fullständigt.............Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu (Baloo wrote:För att återgå till ämnet Blomman. Så tycker iallafall jag att är man inte tillräckligt bra ska man inte spela. MEN sättet han avsätts på gör mig innerlgt förbannad. En egen produkt som har ett Lakershjärta ska fanimej inte behöva få "kicken" via telefon. Ska man som styrelse tränare eller vad fan som helst stå för " DET RÄTTA VIRKET" så gör det fullt ut för fan.

-
- c/o LL´s Forum
Varför behövde de kicka Blomman???Vi har ju redan två lirare i Osby.Skulle inte de kunna få en till??jaja nu är det som det är.Lycka till blomman.Tror nog att om du får chansen att komma tillbaka i Lakerströjan så tar du nog den.kanske inte för ledningens skull utan för oss lakersfantaster och lakejer som skulle ge dig ett varmt motagande 

Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
[quote="Lobo"]Någon som hört vart våran blomman skall ta vägen ?
Han är mer än välkommen till Hv71.En ung utvecklingsbar back är
aldrig fel.I år platsar han inte men är en spelare för framtiden
som passar in i Hv 71 satsning på unga spelare.Titta bara på
Simon Skoog kom från Mörrum och har utvecklats mycket
i Hv71 och Ola Svanberg från Nittorp.
Han är mer än välkommen till Hv71.En ung utvecklingsbar back är
aldrig fel.I år platsar han inte men är en spelare för framtiden
som passar in i Hv 71 satsning på unga spelare.Titta bara på
Simon Skoog kom från Mörrum och har utvecklats mycket
i Hv71 och Ola Svanberg från Nittorp.
::: Jönköping - Smålands stolthet :::