Amehhh, kom igen nu Växjö. Var ärliga och säg som det är.
Ni löser bara smygmedlemskap i AIA i de matcher då vi möter lag som konkurrerar med er om platserna tre och fyra
Hur det går mellan IKO och Rögle skiter ni högaktningsfullt i, eller ?
, ja Hofnar vad säjer du kommer du att datera upp det det blir mer förluster ,Jag är neutral ikväll Oskarshamn är ett smålandslag ,men tycker att det har blivit en sån trevlig stämning här med Röglesupportrar (det finns undantag) så jag säjer så här jag skiter i hur det går ,men se till att vinna både OIK och RÖGLE alla matcher utan mot LAKERS.
alfax wrote: , ja Hofnar vad säjer du kommer du att datera upp det det blir mer förluster...
Varför då?
Väntar med spänning på efterdyningarna från matchen. Enligt rapporter så var oskarshamnarna i webbradion skogstokiga på domare Eriksson under andra halvan på matchen.
Såg inte matchen själv. Tror den var helt ok, och känner mig väldigt nöjd med Thornbergs kommentar i Hockeykväll att han tyckte det var bättre hockey än vad som presterades mellan VIK och Leksand förra veckan.
Och Jens Karlsson... ja honom får vi nog nytta av
Ni måste väl vara rätt nöjda i Växjö? Både IKO och Rögle tappade ju poäng.
Hofnar wrote:Ni måste väl vara rätt nöjda i Växjö? Både IKO och Rögle tappade ju poäng.
Jag unnar er alla poäng ni kan få.. ja - 3 poäng då. Eran ledning känns ganska ointaglig. Hoppas att ni vinner resterande matcher... utom mot Lakers då.