Nu har det varit mycket negativa vibbar och mycket pajkastning ett slag här på forumet. Men jag tycker att de flesta sansat sig och kommit till insikt.
Just nu tycker jag att föreningen själva ligger lite "efter" i sin information här på hemsidan. Och detta hjälper rycktesspridning och spekulationer.
Man kan ofta läsa om klubben på andra hemsidor/tidningar innan klubben själva fått ut informationen. Att man kan läsa om Starndberg och Arup i tidningen innan informationen finns på klubbens egna forum gör ju att man blir lite frågande direkt.
Har tidningen gissat ?
Är det dessa som ska lämna ?
Vart ska Ville ?
Tycker informations flödet på hemsidan från klubben behöver uppdateras samtidigt som saker händer och inte när man redan kunnat läsa det på andra ställen.
Det skulle minska alla spekulationer och rycktes spridningar här på fotumet.
Spekulationer och Förväntningar
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Fille Rille
- Forumamatör
Spekulationer och Förväntningar
** En förlust gör ondare än en tackling, dagen efter **
- Ambassador
- Forumproffs
Att tidningarna skriver är en sak, men att hemsidan ska fungera som eller ersätta en granskande tidning, är väl knappast att förvänta. Jag ser det positivt att tidningarna skriver och jag önskar att de skrev mer. Kanske rapporteringen på hemsidan ersätter det som annars skulle ha kunnat läsas i blaskan?
Jag tycker klubben utkommer med mer information i dessa lägen än andra klubbar gör. Det är klart att man skulle önska en mikrofon i nacken på ledning, sportchef, tränare och spelare just nu, men hia er lite eller skicka ett mail till klubbchefen så klubben får insikt i värdet av att avlöna arbete för informationsspridning.
Jag tycker klubben utkommer med mer information i dessa lägen än andra klubbar gör. Det är klart att man skulle önska en mikrofon i nacken på ledning, sportchef, tränare och spelare just nu, men hia er lite eller skicka ett mail till klubbchefen så klubben får insikt i värdet av att avlöna arbete för informationsspridning.