Avgångstider:
OBS! Bussarna går från baksidan av Zelda´z vid parkeringen kl 16.00 direkt mot Ängelholm. Alltså INTE ifrån varken stationen eller ishallen!
Zelda´z ligger på Krukmakaregatan bakom polisstationen. Parkeringen ligger vid korsningen Storängsgatan - Askelövsgatan.
Zelda´z öppnar kl 14.00 denna fredag
Den fredagen som vi skall åka til Ängeholm öppnar puben redan kl. 14 (se citat). De andra öppetiderna hadde du jo sett på infosidan om Zelda'z.
Avgångstider:
OBS! Bussarna går från baksidan av Zelda´z vid parkeringen kl 16.00 direkt mot Ängelholm. Alltså INTE ifrån varken stationen eller ishallen!
Zelda´z ligger på Krukmakaregatan bakom polisstationen. Parkeringen ligger vid korsningen Storängsgatan - Askelövsgatan.
Zelda´z öppnar kl 14.00 denna fredag
Den fredagen som vi skall åka til Ängeholm öppnar puben redan kl. 14 (se citat). De andra öppetiderna hadde du jo sett på infosidan om Zelda'z.
Hehe, jeg misforstod deg. På søndagene som det är bortsmatch får du sette deg på Ali Baba eller noe (är vel noen Lakejer som brukar gå dit), som regel är det alltids nån som lägger upp en tråd om det.
Lille meg wrote:Skövdematchen er en no-go, men vi hänger med på Rögle-matchen.. Kul!!
En no-go?! Klart du skall hälsa på oss på "världens trevligaste arena" som det står i reklamen för "Hockeybussen"
Hehe, lusten finns där, inget snack om saken! Men - desverre kan jeg ikke den søndagen
Jag har blivit beordard att jobba, samt att jag skall flyttstäda det allra sista den dagen (typ fönster som man ej kan tvätta mitt i natten...). Fredag - lørdag kveld är jag i Gtb med jobbet, så tyvärr hinner jag inte gå på matchen på søndag.
Tro inte att det var något mot Skövde eller arenaen. Som sagt; lusten finns där men inte tiden.. Med mindre nån känner för att städa min lägenhet mens jag är i Gtb, så att jag kan åka til Skövde...?
Putte/LL wrote:Varför väntar så många med att anmäla sig??
Får du fram någon bra lösning på varför det är så Putte, så hör gärna av dig.
Bland hockeyfans är det alltid mycket snack och lite verkstad.
Många snackar att dom vill och ska med men "nästan" alla ska vänta tills sista dagen. Tyvärr är det likadant i dom flesta föreningar tror jag fråga mig inte varför men så är det.