Hej!!!
Kan man inte starta en insamling till en ny trumma till lakejerna???
den andra hörs ju i ockför sig rätt bra men den går ju rätt klent om man gämför med andra lags trummor..................
kan inte "NI" i lakers få till en liten "revolution" på trumsidan hos klackar och låta klubben (ishockeyklubben) stå för truminköp?
Trummeri är ju trots allt en väldigt stor del av matcharrangemangen!
=) ...skulle ni lyckas så kan ni ju basunera ut detta så att framförallt Mörrums hockeyledning får veta detta - och "härmas" *hihi*
...en annan sak
är det just/schysst att låta bortaklackar stå på kortsidan medan hemmaklacken har en långsida ?
kiske wrote:...en annan sak
är det just/schysst att låta bortaklackar stå på kortsidan medan hemmaklacken har en långsida ?
Det är väl jättesjysst med tanke på att kortsidan fungerar som rena rama resonanslådan...
Det räcker att bortaklacken drar en ramsa per period så studsar den omkring där under plåttaket och ger illusionen av att klacken i fråga håller på non-stop!
Se bara på AIA i fredags, en ramsa per period...
Har varit runt på oändligt många ishallar med supporters och deras trummor. I Växjö finns en av dom absolut bättre (där dessutom den som står för trummandet vet hur man hanterar den + folket runt omkring förstår hur dom ska agera till den samma).
IcaLakej wrote:Hej!!!
den andra hörs ju i ockför sig rätt bra men den går ju rätt klent om man gämför med andra lags trummor..................
Jag har en hyfsatt fin virveltrumma hemma som står och bara vill bli trummad. Jag skulle gärna tänka mig och skänka den till lakejerna om ni är intresserade? // Är aktiv i klacken
IcaLakej wrote:Hej!!!
Jag har en hyfsatt fin virveltrumma hemma som står och bara vill bli trummad. Jag skulle gärna tänka mig och skänka den till lakejerna om ni är intresserade? // Är aktiv i klacken
Tack! Men jag tror att LL är ganska nöjda med EN trumma...
Lite sambavarning, annars...
för då skulle ju ni Änglaöpojkar inte längre bli irriterade på oss!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck wrote:för då skulle ju ni Änglaöpojkar inte längre bli irriterade på oss!
(Jag vill inte hacka men...)
Vi kan sjunga utan trumma.. Det kan juh inte ni tydligen
Neej men ärligt... Man får juh huvudvärk av allt trummande..
/AIA Forever
aaa det är så vi gör slut på morståndar klacken genom att banka huvudverk med trumman och sedan göra sylta av dom=) hehe man får inte huvudverk av eran så kallade skönsång utan trumma ... det ska kännas när man vatt på LAKERS både i halsen, öronen och i heeeela huvet =)