Troligtvis kommer han spela i VIK, sponsorerna verkar kunna skjuta in pengar som skulle möjliggöra en transfer till VIK. Men vi får väl se. Han skulle dock vara en härlig injektion i laget om han kunde lira för VIK. Rykten säger att han redan har skrivit kontrakt med oss, men det kontraktet ska börja gälla nästa år. Inget mig emot om han kommer redan i år!
Herr Juhlin får inte spela med VIK förrän den 8:e när transferfönstret öppnar. Det ska ju liras en hel del matcher innan dess...
Men visst, grattis VIK.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Dave Doe wrote:Mygel---> Behöver jag nämna era bragder förra året, vill minnas att ni hade problem med både "topplag" och "skitlag"?
Det får du gärna göra. Jag lever i nuet o skiter i hur det gick förra säsongen eftersom det inte ger oss några poäng denna säsong. Västerås borde vara ett topplag i NHA, då kan man inte gå o förlora mot en nykomling som Uppsala.
p.s. Vi hade problem med det mesta förra året, både internt o på plan.
Ja men som du kanske märker så är nykomlingarna inte så kallade skitlag! Leksand blev pressat av Uppsala men kom undan med tre poäng. Och Skövde har så vitt jag sett gått över förväntan i södra...så jag menar i Allsvenskan finns det inga skitlag....Det är iallfall vad jag anser, de båda allsvenskorna har blivit tuffare och jämnare. Kul iofs att klubbar med tight budget även kan gå bra....
Jag hävdade inte att nykomlingarna är skit lag. Men Västerås räknas till topplagen i Norra allsvenskan och är ett av de lag som borde ta sig till åtminstone SA i år (1 av de fyra bästa i serien). Då håller det inte att bli slagna på hemma plan av en nykomling. Rögle höll inte förra året o vi blev slagna av t.ex. Lakers på hemmaplan.
Lakers00 wrote:Jaja Mygel men vi va ju bättre än er förra året.......kanske i år också. Vi får se när säsongen är slut.....
Säg det lag som inte var bättre än oss förra säsongen. Kanske Örebro då. Men oavsett vad så är det inte bra att loosa mot en nykomling om man siktar på att hålla till i toppen. Man ska visserligen inte ta ifrån Lakers den överraskning som de skapade förra säsongen. Hade varit ännu roligare om de även hade spelat ett underhållande spel.
Det viktigaste är att vara bland de fyra bästa efter jul...
Sedan om man förlorar mot en nykomling eller inte spelar väl ingen roll???
En nykomling kan vara nog så svår...