Per Carlsson wrote:Jag hade inte trott det för ett x antal veckor sedan. Men faktum är att jag tror att Troja blir riktigt starka iår. Bra mkt bättre än alla sk experter tippat dom. Sen om Lakers lever upp till förväntningarna eller inte vet jag inte, men som läget är IDAG så blir vi nog tyvärr inte mer än ett mittlag. Ungefär som i grunserien förra säsongen.
Vad tror du om Hammers nu? Du har sagt bottengäng innan.
Vet inte vad jag ska tro, men det märker vi efter 33 omgångar.
Inte för att jämföra trupperna mellan Örebro och Hammers, men jag minns hur Örebro gick fram genom grundseriens första omgångar som ett lokomotiv och vann allt förra säsongen, och sen tog det stopp, kanske gör ni likadant
Angående favoritskapet på sön..........vi ska vinna,men det finns inte i verkligheten om vi spelar som mot Hammers.
Spelar vi som jag tror vi kan så blir det inga problem.....men kan vi det?
Jag är minst sagt orolig.......!
Hoppas ingen ser att jag ger mig på mina pinsamma analyser igen. Går inte att undvika. Det är som en drog...
De flesta lag kommer att möta oss med samma taktik som Hammers gjorde senast. Troja är THE EXPERTS på att spela tätt, på gränsen till fult och avvakta...de har all tålamod i världen. Som sämst förlorar de matchen, som bäst får de de våra ur gängorna, frustrerade och stressade. I önsdags hade vi inget motmedel. Spelarna blev dessutom oförklarligt svaga i hela kroppen. Fagervall var missnöjd med Lakers tålamod. Hoppas den kan infinna sig. Det viktigaste på söndag är inte ev. pinnar utan att alla spelarna gör exakt det Fagervall säger. Många har nya roller de skall växa in i. Sådant kan ta tid, även om jag hoppades att man skulle ha kommit längre vid det här laget.
tycker det är jäkligt märkligt att han får dömma en sån här match där han säkert har känslor och känner många spelare i varje lag jaha vi får hoppas att han pallar trycket och ger en rättvis bedömmning
Per Carlsson wrote:Jag hade inte trott det för ett x antal veckor sedan. Men faktum är att jag tror att Troja blir riktigt starka iår. Bra mkt bättre än alla sk experter tippat dom. Sen om Lakers lever upp till förväntningarna eller inte vet jag inte, men som läget är IDAG så blir vi nog tyvärr inte mer än ett mittlag. Ungefär som i grunserien förra säsongen.
Vad tror du om Hammers nu? Du har sagt bottengäng innan.
Nikanmycket väl blibotten gäng trots denna seger. Örebro ledde ju serien i början förra säsongen. Nu ligger de i div 1.