Växjö-Hammers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Växjö-Hammers
Ska bli spännande att se hur det går i första matchen för säsongen. Vi har visserligen en match mot Nyköping kvar, men man blickar ju redan nu mot säsongsöppningen mot Växjö.
Är Martin Arup avstängd mot oss? Någon som vet när det beslutas?
Mitt tips - 05/06 slår Gräsberg igenom!
- Puck På Pung
- Forumentusiast
- Lakejer115
- Forumproffs
Mygel wrote:Räven wrote:Jo, det blir säkert en bra match, sedan får vi hoppas att vi går därifrån med 3 poäng i ryggsäcken.
Det fixar ni säkert. Sen kan ju Hammers bjuda på ryggsäcken med tanke på hur de spelar ishockey.
Vi kommer att få stryk i premiären....ingen snack om saken.Så som det sett ut hittills i alafall..........
Lakejer115 wrote:bjuda på ryggsäcken med tanke på hur de spelar ishockey. Vi kommer att få stryk i premiären....ingen snack om saken.Så som det sett ut hittills i alafall..........
Nej, nej, nej, så som grabbarna såg ut på träningen idag så kan man alla redan se att dom höjt sig flera snäpp, skärpa i blicken och stabila avslut.
Brad, ja jag säger då det, en skridskosnabb två meters kanon som när han trampar igång så ekar det i hela Lakerdome.
Detta kommer att bli bra.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Re: Växjö-Hammers
Hammers wrote:Ska bli spännande att se hur det går i första matchen för säsongen. Vi har visserligen en match mot Nyköping kvar, men man blickar ju redan nu mot säsongsöppningen mot Växjö.
Det kan man hoppas för han sabbar ändå bara för laget, utlåning!!
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Mygel wrote:Räven wrote:Jo, det blir säkert en bra match, sedan får vi hoppas att vi går därifrån med 3 poäng i ryggsäcken.
Det fixar ni säkert. Sen kan ju Hammers bjuda på ryggsäcken med tanke på hur de spelar ishockey.
Bara positivt att lag har problem med vår täta defensiv.
Mitt tips - 05/06 slår Gräsberg igenom!
-
- c/o LL´s Forum
Xiphoid wrote:Det kan man hoppas för han sabbar ändå bara för laget, utlåning!!
word!
Per Carlsson wrote:Xiphoid wrote:Det kan man hoppas för han sabbar ändå bara för laget, utlåning!!
word!
Tänk om killen kunde ta i lite, han har ju allt.
ruppo wrote:Läste att Arup är avstängd i matchen på Halmstad, varför? Jag har inte hängt med på sistone!
O DET ÄR JU F-N ATT MAN INTE HAR TID ATT GÅ PÅ MATCHEN PÅ ONSDAG....
Han slogs i skövde o fick matchstraff... ..därav avstängningen !
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
-
- c/o LL´s Forum
arup
Om jag har fattat de rätt så åkte Arup på ett Match Penalty i Skövde...!?
Det innebär iså fall att han minst är avstängd nästa match i samma serie (enligt regelboken) sen är de upptill disiplinnämden om de blir mer..(beror på hur grovt slagsmål de var..)
Det innebär iså fall att han minst är avstängd nästa match i samma serie (enligt regelboken) sen är de upptill disiplinnämden om de blir mer..(beror på hur grovt slagsmål de var..)
Växjö Lakers 4-ever
Jag tror nog att Brad DeFauw är en fullgod ersättare för Arup.
Nu har dom dj--la fjärilarna börjat flyga runt i kistan igen.
Måtte det vara onsdag snart. Är lite osäker på hur laget kommer att fungera, efter lite blandade resultat i träningsmatcherna.
Nu har dom dj--la fjärilarna börjat flyga runt i kistan igen.
Måtte det vara onsdag snart. Är lite osäker på hur laget kommer att fungera, efter lite blandade resultat i träningsmatcherna.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
-
- Forumamatör
de kommer igen
De har ju Brad De Faue....... nu ju han såg bra ut på träningen i torsdags...
Blomman 4-ever
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Efter vad jag kunde se på träningen ikväll lutar det nog åt att förstalinen blir Jacobsson, Yngvesson och Brad DeFauw. Brad verkar va riktigt på bettet.
Jag säger bara: GÅ PÅ MATCHEN..................
En lämplig välkomsthälsning till Brad vore väl att sittplatspubliken reser sig upp och applåderar vid line-upen.
En lämplig välkomsthälsning till Brad vore väl att sittplatspubliken reser sig upp och applåderar vid line-upen.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Piggelin wrote:Efter vad jag kunde se på träningen ikväll lutar det nog åt att förstalinen blir Jacobsson, Yngvesson och Brad DeFauw. Brad verkar va riktigt på bettet.
Vore riktigt mäktigt!!