Det enda jag vet är att den körs en del på Z och MTV, det är två killar i bandet. Det finns ett bassolo i mitten av låten och låten har ett 80-tals sound. Vilka är detta?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Körs NU på Z och MTV. F-n nu märker man att vi har en medelålder på 36 i LL. Fram med fler kids som har koll!!!
Och du är en sådan eller? Jag är 36 och medelålder både i Lakejerna och i verkligheten.
Jag tror du menar Vikingarna....
Nej, jag slutade ha koll 1994 (32 nu), men en körare på Z och MTV borde kunna tas fram. I videon sjunger en snubbe hela tiden medan den andra spelar keyboards, bas och...de sjunger på engelska. Rätt soft låt. Är med på båda musikkanalernas playlist vilket innebär att var 20:e låt är deras. 80-tals soundet kan ju bara upptäckas av en gubbe som mig. Äh, jag ger upp här. Går vidare i cyber-rymden...
Körs NU på Z och MTV. F-n nu märker man att vi har en medelålder på 36 i LL. Fram med fler kids som har koll!!!
Och du är en sådan eller? Jag är 36 och medelålder både i Lakejerna och i verkligheten.
Jag tror du menar Vikingarna....
Nej, jag slutade ha koll 1994 (32 nu), men en körare på Z och MTV borde kunna tas fram. I videon sjunger en snubbe hela tiden medan den andra spelar keyboards, bas och...de sjunger på engelska. Rätt soft låt. Är med på båda musikkanalernas playlist vilket innebär att var 20:e låt är deras. 80-tals soundet kan ju bara upptäckas av en gubbe som mig. Äh, jag ger upp här. Går vidare i cyber-rymden...
Jag tycker det låter som... Melody Club med Take me away???
c70t5 wrote:Nej, fel, fel, fel...
Jag tror att Varanen är ute efter "Teeny Weeny String Bikini" med Günther...
/T5!!
Hahaha, så som jag funderade på vilken favorit det var Varanen var ute efter å så skriver du det och det blir som en uppenbarelse för mig att det var just DEN som han menade!
En fråga, bara... Varfor kollade du inte på ZTV og MTV när låten spelades? Både före och efter låten får man info om hvem som sjunger och vad låten heter Ett tips fra den yngre garde *skratt*
Jo, men du vet vad de säger:
"Om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk."