Grattis till er nya spelare.

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

M.Nivert
Forumamatör

Post by M.Nivert »

Hammers wrote:
Lobo wrote:Kollar man vilka som lämnar Hammers först

Kent Lindberg : Vinnare interna poängligan
Sami Ryhänen : 2:a i den Interna poängligan
Christofer Abrahamsson : 3:a i den Interna poängligan
Anders Johansson : 4:a i den Interna poängligan
Olof Einarsson : Behöver vi inte säga något om just på detta forumet :D

Dessa är ersatta med ganska oprövade kort som Gräsvall (som satt bänkad i bofors), Janos Vas och Bobbie Hagelin. Sen har ni fått tillbaka Bjerdahl. nä Patrik Ahlstrand och Mikael Johansson är nog de 2 bättre nyförvärven men sammanlagt så ser det sämre ut på forwardsidan. något bättre på Målvaktsidan men Burman är mänsklig med ibland ;D

Mikael Johansson är bättre än Kent Lindberg, Mikael Bjerdahl är bättre än Anders Johansson, Olof Einarsson ersätter vem som helst (den jag ville ha bort mest, och det är faktiskt sant).

Sami Ryhänen var bara bra mot sämre motstånd och Christoffer Abrahamsson stjälper lika ofta som han hjälper laget.

Hur det går för oss hänger mycket på hur vissa av spelarna utvecklas. Tar Vas och Hagelin stora steg har vi två riktigt bra spelare i de. Dessutom har Gräsberg visat goda takter, frågan är om han kan fortsätta under grundserien också. Det finns en väldig potential, gäller att försöka kräma ut den också.

--> Hammers
Jag har följt Lakers gästbok en längre tid nu och slås av din ton och hur retligt du uppför dig! Kanske idé att försöka uppträda med lite mer ödmjukhet gentemot andra supportrar och framförallt i deras gästböcker, det finns annars en tendens att få det surt efteråt.
Tycker dessutom att hela tråden liknar sandlåda.. "Våra backar är mycket bättre än era - Nähä, så är det inte alls..osv"

Väl mött i Växjö 15/9.

Mvh
Bättre otur än ingen tur alls!
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Jaha?

Hehe, jag trodde först det var Hammers själv som skrev inlägget så därför var det mitt "Jaha?".
Last edited by Snoken on 31 August 2004, 17:26, edited 1 time in total.
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Välkommen till Växjö 15-9 M.Nivert.Jag tycker precis som Du ,vi ska nog spela innan det delas ut några poäng.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Denna tråden handlade från början om en ny spelare till Lakers.
Har väl spårat ur lite......... :wink:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Lås tråden för den har ju inte ett dugg med ämnet att göra!
Locked