Egna sånger
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Egna sånger
Jag undrar vad som hände med sången vi snickrade ihop i Rugby klubbens lokaler. Sitter och slötittar på friidrotten och man hör melodin lite då och då. Refrängen är mäktig (inklusive vår text). Det är dessutom garanterat ingen klack väster om Uralbergen som kör den.
-
- c/o LL´s Forum
Jag har hållt mig i skuggorna på forumet hittills men nu tar jag klivet ut.
Det hat klagats på stulna ramsor hit och dit på olika forum men som jag ser det är de flesta ramsor redan skrivna av någon annan, kan vara Cornelius Wresvijk eller kanske Ulf Lundell som skrivit orginal "ramsan" men man hör inte dom klaga.
Så nu vill jag ta del av stöld härvan
När den störste boxaren genom tiderna (enligt mig) klev in på arenan skanderade fansen ALI BOM-BA-YE ALI BOM-BA-YE osvosv vilket betyder enligt google do it ellet beat him up.
Varför inte "stjäla" denna ramsa och göra om den till LAKERS BOM-BA-YE LAKERS BOM-BA-YE eller LAKERS V-L-H osvosv
Väl mött
Det hat klagats på stulna ramsor hit och dit på olika forum men som jag ser det är de flesta ramsor redan skrivna av någon annan, kan vara Cornelius Wresvijk eller kanske Ulf Lundell som skrivit orginal "ramsan" men man hör inte dom klaga.
Så nu vill jag ta del av stöld härvan

När den störste boxaren genom tiderna (enligt mig) klev in på arenan skanderade fansen ALI BOM-BA-YE ALI BOM-BA-YE osvosv vilket betyder enligt google do it ellet beat him up.
Varför inte "stjäla" denna ramsa och göra om den till LAKERS BOM-BA-YE LAKERS BOM-BA-YE eller LAKERS V-L-H osvosv
Väl mött
-
- c/o LL´s Forum
Jag var med inne på det.Men tycker nog som de flesta att den låten förknippas för mycket med fotboll.Tycker faktiskt att du valium och många fler skulle skicka ett mail och regga er till Lakejernas utvecklingsgrupp.
På så sätt kan vi diskutera ramsor och annat utan att utomstående ska komma och själa våra ide`er
.Inget krav dock.Utan bara om ni känner att ni vill vara med och utveckla LL i possitiv anda.
På så sätt kan vi diskutera ramsor och annat utan att utomstående ska komma och själa våra ide`er

Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Vet inte vad detta har att göra med egna sånger, men du kan maila till mig:
per.carlsson@lakerslakejer.com
per.carlsson@lakerslakejer.com