Är det inte i morron denna match ska spelas??Brukar ju vara ett attans skrivande om just röglematchen.vissa på aias forum tror på ca 2000 i hallen.Själv tror jag på knapt 1500.men att det kommer rögleiter kan vi vara säkra på
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
25/8 kl 18:30 Sverige-Finland
World Cup Pre-Tournament Game. Tre Kronor möter ärkerivalerna Finland i en landskamp med alla proffs inför World Cup of Hockey 2004. Från Globen i Stockholm.
Sen har vi väll OS samtidigt så några 2000 tror jag inte på. men en bit över 1.000 personer är det nog allt.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Lobo wrote:25/8 kl 18:30 Sverige-Finland World Cup Pre-Tournament Game. Tre Kronor möter ärkerivalerna Finland i en landskamp med alla proffs inför World Cup of Hockey 2004. Från Globen i Stockholm.
Sen har vi väll OS samtidigt så några 2000 tror jag inte på. men en bit över 1.000 personer är det nog allt.
Lobo wrote:25/8 kl 18:30 Sverige-Finland World Cup Pre-Tournament Game. Tre Kronor möter ärkerivalerna Finland i en landskamp med alla proffs inför World Cup of Hockey 2004. Från Globen i Stockholm.
Sänds detta på televisionen?
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Hadde tenkt å gå, men just nu ser det mørkt ut.. Förkyld så ut av helvete Så jeg bäddar nog ned mig i soffan med alle medicinene og ser Sverige - Finland, blir sikkert like spennende som Lakers - Rögle. Tycker inte om att missa en match! =(
Og Mackan, du får få din halsduk på neste match
Last edited by Lille meg on 25 August 2004, 11:05, edited 1 time in total.
Är lite mer bekymrad över att premiären den 15 sep verkar vara samma dag som finalen av world cup- nån som kan bekräfta detta? Självklart går man på lakers- men alla ser det kanske inte lika självklart som jag.
Finalen går den tisdagen 14/9 kl. 19.00 (lokal tid) i Canada, dvs ca 01.00 natten mellan tisdag och onsdag. Det får väl betraktas som en förmatch!
http://wch2004.com/schedules/index.html
Iofs, referatet efter Nyköping så står det ju att han var lysande, och höll nere siffrorna, Nyköpings målis behövde väl inte slita speciellt mkt tydligen.
Men jag vill nog ändå se Ville mellan stolparna, så att han blir riktigt varm i kläderna och kan visa upp sitt rätta jag när det verkligen gäller.
/T5!!
Hoppas då att Åkerström får stå mer matcher i träningsmatcherna som återstår .För att bygga på enbart en målvakt som är skadebenägen i många träningsmatcher tycker inte jag är det rätta ,men OBS! detta är min åsikt.
Åkerström övertygade ju verkligen i den senaste matchen, kanske då därför det är dags för Ville att göra det samma nu.
Dock inte att förglömma, Ville gjorde ett par riktigt svettiga räddningar emot IKO senast, men jag vill se mer sånt, mer jämnhet.
/T5!!