Brad
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Brad
När det gäller Brad så berättade Patrik Aronsson för mig att det fanns två svenska och 2 finska elitserielag som ville ha Brad men när Shjon tackade jag så blev valet enkelt för vår käre Brad, de bor i samma stad i USA.
Jag känner Patrik Aronsson sedan tidigare och han berättade för mig ikväll att Lakers gjort ett kap i Brad så vi ska nog vara riktigt nöjda trots att namnet inte skrämmer.
Jag känner Patrik Aronsson sedan tidigare och han berättade för mig ikväll att Lakers gjort ett kap i Brad så vi ska nog vara riktigt nöjda trots att namnet inte skrämmer.
-
- Forumamatör
Instämmer till fullo ...
En komplett spelare och tror att han kommer tillföra mycket till Lakers ... hoppas han öser in mål mot TAIF, Ljungby, Nybban och de andra blåbären.
HOOAH
HOOAH

För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Re: Instämmer till fullo ...
Ska ni möta Taif? Kvalet neråt eller?{SweET}Wolger wrote:En komplett spelare och tror att han kommer tillföra mycket till Lakers ... hoppas han öser in mål mot TAIF, Ljungby, Nybban och de andra blåbären.
HOOAH
-
- Forumamatör
Träningsmatch ...
Nä det är bara en träningsmatch ... men det kan vara kul att få idioterna att gå hem med svansen mellan benen och vara tysta ...
HEHEHE
HEHEHE

Oh MY GOOOOD!
Oh MY GOOOOD!
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Re: Träningsmatch ...
Han kommer väl inte dyka upp till träningsmatcherna?{SweET}Wolger wrote:Nä det är bara en träningsmatch ... men det kan vara kul att få idioterna att gå hem med svansen mellan benen och vara tysta ...
HEHEHE
Re: Träningsmatch ...
Nej, du har helt rätt Hammers. Brad kommer först till seriepremiären.Hammers wrote:Han kommer väl inte dyka upp till träningsmatcherna?{SweET}Wolger wrote:Nä det är bara en träningsmatch ... men det kan vara kul att få idioterna att gå hem med svansen mellan benen och vara tysta ...
HEHEHE
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
-
- Forumamatör
Vi kan la ...
banka skiten ur taif ändå utan NHL till hjälp ... det ska la inte vara så svårt. 

Oh MY GOOOOD!
Oh MY GOOOOD!
Re: Vi kan la ...
Nä nu kanske vi inte skall drabbas av högmod kan straffa sig...{SweET}Wolger wrote:banka skiten ur taif ändå utan NHL till hjälp ...
det ska la inte vara så svårt.
-
- Forumamatör
Det ska nog inte vara problem ...
Tror inte de gör det igen faktiskt.
Oh MY GOOOOD!
Oh MY GOOOOD!