Önske & Kravlista..
Krav

Rimligt Mål: SA
Dröm: Kvalserien till ES (SA är iofs också en dröm i sig)
--------------------------------------------------------
Serien: Flera lag ser ut att få slagkraftiga trupper..Som jag ser det står SA-platserna mellan 6 lag där vad som helst kan hända. Ett tips får ändå bli Lakers, Rögle, IKO och Nybro utan inbördes ordning.
Måste säga att jag gillar det jag sett och hört av Fagerwall. Höga krav på varje spelare och kanske ännu högre krav på sig själv..dessutom extremt noggrann med varje liten detalj vad det verkar. Kan nog bli bra

Möjligen rätt person att få ut det där extra av varje spelare som kan vara skillnaden när det hettar till. Spännande att se hur filosofin kommer spegla hur laget kommer och spela. Tror ändå det kommer påminna lite om hur laget uppträdde efter jul förra säsongen med lite striktare defensiv och snabba spelvändningar.
Spelartruppen ser starkare ut än förra året på papperet..återstår att se om så också är fallet på isen. Tycker vi har en härlig mix av yngre och äldre spelare, målskyttar, playmakers, grovjobbare, bra målvakter, stabila backar och inte minst en go publik. Till sist Podein som i mina ögon var den absolut viktigaste pusselbiten som föll på plats. Killen vore värd ett eget ämne egentligen.