Just nu är det bara våra sponsorer som kan boka sittplats till matcherna mot Färjestad och HV71. De har förköpsrätt på de platser som ingår i deras avtal.
Resterande sittplatser släpper vi första veckan i juli och då finns de att boka via Ticnet.
Anderzon wrote:Just nu är det bara våra sponsorer som kan boka sittplats till matcherna mot Färjestad och HV71. De har förköpsrätt på de platser som ingår i deras avtal.
Resterande sittplatser släpper vi första veckan i juli och då finns de att boka via Ticnet.
Hmm, märkligt, som du säger, det är ju en bit in i Juli nu.
Men lugn å fin nu Teddie, nog ingen fara på taket, du kommer nog få din biljett, välkommen till Lakerdome, glöm inte öronpropparna.
Väl Mött Hockeykamrat.
Röda Gula Blååå ååå VLH.....
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Skönt att man inte behöver oroa sig men, lite orolig blir jag när tiden börjar närma sig och inga sittplatser är släppta..
Företagen kanske har köpt upp alla...
Tack för infon..
men, att släppa biljetterna mindre än två veckor innan matchen
Är inte det lite väl sent???
Vågar jag då vänta på min sittplats eller måste jag tvingas köpa en ståplats för att vara garanterad att komma in??
Per Carlsson wrote:Eftersom sponsorerna har förtur till alla sittplatserna och denna infon funnits ute hela tiden så tycker jag inte du ska våga chansa.
Även om jag inte tror det blir fullsatt vare sig på sittplats eller ståplats. Det är ju trots allt i augusti....
infon fanns att biljetterna skulle släppas i början av Juli..
Alltså hade jag över en och en halv månad på mig om sittplatserna var slut..
Nu kommer jag att ha mindre än 14 dagar..
Då är det ju inte omöjligt att ståplatserna kan vara slut...
Linda wrote:Infon som fanns är ändrad. Det gäller bara att vara snabb när biljetterna väl släpps ju
Om det finns några kvar ja...
Det kan inte vara fler sålda när de släpps den 3/8 än om de släppts den 1/7. Antalet sponsorplatser är den samma i vilket fall. Den enda skillnaden är att vi ger Lakers sponsorer lite mer tid på sig att boka sina biljetter.
Linda wrote:Infon som fanns är ändrad. Det gäller bara att vara snabb när biljetterna väl släpps ju
Om det finns några kvar ja...
Det kan inte vara fler sålda när de släpps den 3/8 än om de släppts den 1/7. Antalet sponsorplatser är den samma i vilket fall. Den enda skillnaden är att vi ger Lakers sponsorer lite mer tid på sig att boka sina biljetter.
Håll dig framme så löser det sig nog ska du se.
Måste erkänna att jag inte hänger med??
Får inte sponsorerna köpa extra biljetter om dom vill ha det??
Varför inte släppa dom biljetter som inte är sponsor biljetter redan idag om det ändå är samma som ska släppas 3 augusti??
Utan att jag har en aning om detta ,så kan jag lova dej att du får en sittplats ,någon fullsatt hall kommer det inte bli, vore ju fantastiskt om så vore fallet i en träningsmatch,men.... när det gäller Lakers så kan man aldrig vara säker.