Vojens!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Klart man ska med till Vojens... Kommer att ta med eget
tält till att Men det kanske inte bli mycke med det...
Så Vojens nästa........ Hoppas vi bli många denna gång..
Så finns det väl dom som sks köra Teqielaräss.. Å spy
som en gris.. Hoppas han vet vad skåpet ståt i år...
Så finns det väl dom som sks köra Teqielaräss.. Å spy
som en gris.. Hoppas han vet vad skåpet ståt i år...
Boomer lär väl åka med er ner till Vojens !? En av dom ABSOLUTE trevligaste jag stött på som icke VIKare Putte & Co. Ni e med i den bilden också hehe var så lugna för det. Men sedan resten av dem som var med er senast, har jag inte så många ord att nämna om, men det finns ju fler sett att framföra saker & ting
Jag & Ullis ska icke åka ner i år, för vi har byggt en stor altan iår, och vi ska ta det lugnt här hemma i Hallstahammar. Tre år i följd får räcka på ett tag nu, man e ingen ungtupp längre Men jag tror nog att det kan komma några trevliga VIKare till Vojens iaf Jag själv har ingen koll på detta. Sedan är det BARA 2:a året för er, så det är bara att röja på i minst 2 år till Förstra året & året efter var roligast, och jag vill intala mig att så kommer det att vara för er också. Andra året var vi som flest i antal supportrar(lika med trevligt) av de åren vi har åkt ner. Så se till att ni e många kamrater från Växjö, så får ni det roligare
Boomer, Putte & Co. ska ni vara rädda om, för de är ena mycket trevliga personer!!
Ha det så gott i Vojens!
Mvh
Bosse & Ullis
Jag & Ullis ska icke åka ner i år, för vi har byggt en stor altan iår, och vi ska ta det lugnt här hemma i Hallstahammar. Tre år i följd får räcka på ett tag nu, man e ingen ungtupp längre Men jag tror nog att det kan komma några trevliga VIKare till Vojens iaf Jag själv har ingen koll på detta. Sedan är det BARA 2:a året för er, så det är bara att röja på i minst 2 år till Förstra året & året efter var roligast, och jag vill intala mig att så kommer det att vara för er också. Andra året var vi som flest i antal supportrar(lika med trevligt) av de åren vi har åkt ner. Så se till att ni e många kamrater från Växjö, så får ni det roligare
Boomer, Putte & Co. ska ni vara rädda om, för de är ena mycket trevliga personer!!
Ha det så gott i Vojens!
Mvh
Bosse & Ullis
Last edited by B.N on 27 July 2004, 19:58, edited 1 time in total.
Det är trevligt att vara VIKtig
Men det är VIKtigare att vara trevlig
Men det är VIKtigare att vara trevlig