Bittra supportrar
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Bittra supportrar
mår nästan dåligt av att läsa east fronts forum,inte spelar öster bra nu direkt men visst förtjänar man bättre än att bli utbuad av sin egna klack
vi brukar inte kommentera öster och fotboll men ja tycker man kan läsa och lära hur man inte skall reagera på en ev kommande tid då lakers inte uppfyller våra högt ställda krav
alfax,tur du har hockey till hösten då fotbollen e slut:)
vi brukar inte kommentera öster och fotboll men ja tycker man kan läsa och lära hur man inte skall reagera på en ev kommande tid då lakers inte uppfyller våra högt ställda krav
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Re: Bittra supportrar
Ja ,du Malul man längtar redan på hösten .Som Öster spelar nu är det bedrövligt ,men minst lika bedrövligt var det igår att höra VISSA supportrars uppträdande under matchen,hoppas aldrig få höra Lakejerna uppträda så, hur illa det skulle gå.Malul wrote:mår nästan dåligt av att läsa east fronts forum,inte spelar öster bra nu direkt men visst förtjänar man bättre än att bli utbuad av sin egna klack
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Jag tycker att en del Östersupportrar hade bra synpunkter. Det jag menar är att killarna har betalt för att göra ett jobb, gör man inte det man ska så ska man få höra det. Det är det hårda livet med idrotten. Däremot så är det inte rätt av publiken att bua ut sitt lag. Man får känslan av att EF tror att de är Real Madrid eller liknande de kollar på. Så bra är inte Öster.
Vi är Blåvitt - Bäst i Sverige
Det är verkligen tråkigt att de buar åt sitt lag. Men ibland blir man så frustrerad att se spelarna i laget inte ger järnet. Jag kan alltid acceptera att ett lag inte är tillräckligt bra, MEN att vissa spelare inte ger allt och lite till är dåligt i mina ögon.
Men det är bättre att heja fram dem till ett bättre spel.
Men det är bättre att heja fram dem till ett bättre spel.
Förstå mej rätt, jag tycker också att man ska fodringar på spelare som är avlönade av mina entrepengar, men var jag är emot är att bua ut SITT lag under pågående match.Sedan att gå ut i SMP ,som en spelare gjorde idag,och gnälla på publiken att det är bättre att de inte kommer på nästa match ,visar att han inte ens vet vem som betalar hans lön ,utan publik ingen lön ,så enkelt är det .Det vore bättre denne spelare ägnade sig åt och spela fotboll än gnälla på publik och domare och även medspelare.
Känner för att ge mig in i debatten på deras forum men har lovat mej själv att inte skriva ett ord mer där ,sedan jag blev påhoppad där att jag tillhör en annan sekt när jag var lakej.
Känner för att ge mig in i debatten på deras forum men har lovat mej själv att inte skriva ett ord mer där ,sedan jag blev påhoppad där att jag tillhör en annan sekt när jag var lakej.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Det svåra kanske är vem som ska avgöra när någon/några i ett lag inte gör sitt "jobb". Lätt att sitta på läktaren och döma och tro att man har rätt i allt, när spelarna själva upplever att de försöker göra så gott de kan.
Visst kan man i sin frustration skrika på läktaren när man inte tycker att sitt lag spelar bra, men att tro att laget går ut på plan och struntar i hur det går, ja, då är man lindrigt sagt fel ute. Själv tror jag att det enda raka är att stötta sitt lag i motgång, sedan kan man diskutera på forum och så vidare vad man tycker är fel, men knappast när match pågår och ut till spelare. Med andra ord ger jag bottenbetyg till de som buade på Värendsvallen.
Visst kan man i sin frustration skrika på läktaren när man inte tycker att sitt lag spelar bra, men att tro att laget går ut på plan och struntar i hur det går, ja, då är man lindrigt sagt fel ute. Själv tror jag att det enda raka är att stötta sitt lag i motgång, sedan kan man diskutera på forum och så vidare vad man tycker är fel, men knappast när match pågår och ut till spelare. Med andra ord ger jag bottenbetyg till de som buade på Värendsvallen.