Rossen & Stenen?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Rossen & Stenen?
Ngn som vet hur det går för dessa lirare, förnyar dom sina kontrakt eller kommer dom till nya (AS) klubbar?
Jag har letat efter info men inte hittat ngt, ngn som vet något konkret?
Väl Mött!!
/T5!!
Jag har letat efter info men inte hittat ngt, ngn som vet något konkret?
Väl Mött!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Jo men visst, det är det som jag också tycker verkar märkligt.
Moras "inhemska" trupp verkar vara spikad ---- Inte Ross dock!? (Märkligt!?)
Rossen förhandlar fortfarande?(med andra klubbar)
------
Bofors trupp likaså, fansen vill veta, JAG vill veta, inget händer varför?
Trupper med spelare som ovanstående brukar ju vara först med att signa de bättre poängplockarna, nu är inte så fallet, varför?
Väl Mött!!
/T5!!
Moras "inhemska" trupp verkar vara spikad ---- Inte Ross dock!? (Märkligt!?)
Rossen förhandlar fortfarande?(med andra klubbar)
------
Bofors trupp likaså, fansen vill veta, JAG vill veta, inget händer varför?
Trupper med spelare som ovanstående brukar ju vara först med att signa de bättre poängplockarna, nu är inte så fallet, varför?
Väl Mött!!
/T5!!
Det verkar som om Rossen stannar i mora, men jag har inte sett ngt "jubel" eller konstaterande över detta ngnstans på nätet, jag har för mig att det skulle förhandlas mellan honom och klubben.
Men i och för sig så står det att han har kontrakt till 2005 så då kanske det blir så.
Stenen vet jag inte alls hur det går för, ngn annan som vet?
Sen en annan sak, någon som vet om dessa 2 lirare är så förbannat bra som vissa säger.
Jag har då själv aldrig direkt uppmärksammat dom, mjo, möjligen Stenen då, men ganska så lite.
/T5!!
Men i och för sig så står det att han har kontrakt till 2005 så då kanske det blir så.
Stenen vet jag inte alls hur det går för, ngn annan som vet?
Sen en annan sak, någon som vet om dessa 2 lirare är så förbannat bra som vissa säger.
Jag har då själv aldrig direkt uppmärksammat dom, mjo, möjligen Stenen då, men ganska så lite.
/T5!!
-
- c/o LL´s Forum
Senaste
2004-05-14
Oscar Steen väljer idagsläget bara mellan två klubbar -Bofors eller Oskarshamn. Beslutet tas under helgen.
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/ar ... sp?id=7532
http://www.boforsik.com/
Då var det klart, Steen väljer att fortsätta lira för Bofors, och inte i ngt annat AS/ES lag.
/T5!!
2004-05-16 OSCAR STEEN KLAR
Ikväll blev det klart. Oscar Steen spelar för Bobcats ytterligare ett år
Då var det klart, Steen väljer att fortsätta lira för Bofors, och inte i ngt annat AS/ES lag.
/T5!!
Stigsson wrote:Anledningen till att Rossen omförhandlar är att han liksom alla andra spelare i Mora måste skriva om sina kontrakt eftersom man tidigare bara fått lön för halvtid. Nu när laget ska spela i ES så går alla över till ishockey på heltid.
Inget konstigt med att Rossen omförhandlar alltså.
Vad tror du om Rossens chanser för fortsatt spel i Mora?
/T5!!