Beckis wrote:Kan tänkas vara 186cm lång och väger 90kg.
Beckis
Ähhh, snart fredag, då kan en bli sugen på pilsner igen...
Är det någon sorts gissning?? Kanske är lägst odds på 186 cm och 90 kg. Verkar ju vara typiska hockey mått. Eller är det rent av något som MR Beckis vet, men inte vill avslöja?
Det är en gissning som jag tror är väldigt nära sanningen...
iofs skulle längd och vikt passa in på mig, men tror att du hittar de bättre på en spelar i Norra serien...
Nu skall vi spekulera...
By the way, så lobbar Näswall sig lite på RBK´s sida , varför inte till Växjö???
Det är en gissning som jag tror är väldigt nära sanningen...
iofs skulle längd och vikt passa in på mig, men tror att du hittar de bättre på en spelar i Norra serien...
Nu skall vi spekulera...
By the way, så lobbar Näswall sig lite på RBK´s sida , varför inte till Växjö???
Det råkar inte vara så att förnamnet är på 6 bokstäver och efternamnet på 4?
Isåfall har du kanske hört samma rykte som jag hörde idag av en speciell kund som besökte min arbetsplats..
Vi kanske skulle ha en tävling.. ..gissa nästa nyförvärv och så ger man ut lite tunn fakta sen lite gåtor och så får folk gissa. Tror dock att det räcker med ledtrådar om det är den jag tänker på.
Ahh nu kan jag inte hålla på det längre, fattar ni inte att det är Håkkan Loob, kan ju inte vara nån annan, 6 bokstäver i förnamnet och 4 i efternamnet
Fick bara intrycket att det var mer än ett rykte av det lakerdome skrev i sitt inlägg. Men som sagt det är ett logiskt förvärv när man vet vad våran tränare värvat innan för spelare.
Antar att det syftas på den sk "hockeyhoran" som just nu reser runt i hela sydsverige jagandes de fetaste pengabuntarna. Nybro gjorde helt rätt som lät han fara å flyga...
Vet ju inte OM lakers förhandlar med honom. Det är sagt att det var 3 klubbar i SHA som ville ha honom IOK, Nybro och Hemliga klubben. Nybro har hoppat av eftersom de inte såg sig ha råd att ha honom. IOK har hans bror som en viss Fagervall var med och värvade så det kan inte vara allt för svår mattematik och gissa att Hemliga klubben kan vara just Växjö, specielt nu när rykten har hörts. Vad det gäller Mr Steen så har han dementerat att han skall stanna i BIK om ingen ES lag vill ha han, han håller fortfarande dörrarna öppna.