Koivula
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nä, men vänta, varför skulle inte SMP få skriva om Ville, de är väl inte bundna till Lakers, tänk om tidningarna måste fråga om löften eller skicka över artiklar för godkännande innan, det skulle väl göra tidningarna direkt värdelösa, nyheterna skulle dessutom vara gamla innan tidngen fick trycka dem.
Mmm, men vart fick då SMP ifrån att det skulle vara en topp 10 målis på väg till Växjö?
Det stämmer ju inte ett skit, sen att det blev Koivula, ja det känns ju lite konstigt med tanke på det som man hade förväntat sig.
Jag hade hoppats på ett etablerat och "känt" namn, men tji fick jag, och alla andra som hoppats på något annat.
Men man ska nog sänka sina förväntningar på allt man hört vara på väg till Växjö Lakers, annars så får man nog en knäpp på näsan där med.
Topp 10 målis, ja tjena...
Ska bli kul att få se vad nästa superförvärv blir.
/T5!!
Det stämmer ju inte ett skit, sen att det blev Koivula, ja det känns ju lite konstigt med tanke på det som man hade förväntat sig.
Jag hade hoppats på ett etablerat och "känt" namn, men tji fick jag, och alla andra som hoppats på något annat.
Men man ska nog sänka sina förväntningar på allt man hört vara på väg till Växjö Lakers, annars så får man nog en knäpp på näsan där med.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
c70t5 wrote:Mmm, men vart fick då SMP ifrån att det skulle vara en topp 10 målis på väg till Växjö?
/T5!!
Med de kända namnen du eftersträvar är de nog bättre du kollar in Colorados Silly Season. Tror du överskattar Lakers ekonomi och dragningskraft en hel del...
c70t5 wrote:Mmm, men vart fick då SMP ifrån att det skulle vara en topp 10 målis på väg till Växjö?
/T5!!
Jag tycker det finns en tre fyra målisar i Sverige som håller en klass för sig. Sedan finns det kanske ytterligare ett tjugotal som är ungefär lika bra. Tycker att man kan klassa alla dessa som top 10. Jag är helt säker på att Koivula är den absolut bästa målis som vi har haft. Han är helt grym, vänta och se T5!
Grattis till en riktigt bra värvning!! När Ville stod i mitt lag(TAIF) så var han grym!! Bara att se honom i action var värt inträdet till matcherna. Han är riktigt bra med klubban, blockerar väldigt sällan pucken utan vill spela ut den hela tiden. Det lär vara många gånger nästa vinter när ni kommer att sitta med hjärtat i halsgropen
Tycker det är väldigt trist att fortfarande läsa att vissa av er inte kan glömma det som hände i Taif för 2 år sedan. Går era liv ut på att hata allt vad Taifare heter???
Såg att det var nån som skrev att vi fick Ville till Taif för svarta pengar, vill ni då verkligen ha en sån "fuskare" i ert fina lag???
Lycka till med ert fortsatta lagbygge och koncentrera er på det istället för att skriva skit om andra lag.
Ha det gott
Tycker det är väldigt trist att fortfarande läsa att vissa av er inte kan glömma det som hände i Taif för 2 år sedan. Går era liv ut på att hata allt vad Taifare heter???
Såg att det var nån som skrev att vi fick Ville till Taif för svarta pengar, vill ni då verkligen ha en sån "fuskare" i ert fina lag???
Lycka till med ert fortsatta lagbygge och koncentrera er på det istället för att skriva skit om andra lag.
Ha det gott
Tackar! Det låter spännande...
Om det är mitt inlägg du syftar på så är det inget hat i det jag bara menade att Taif snodde honom när VLH var nära att värva honom och sen att det var under den tiden som Taif fuskade behöver ju inte betyda att just Ville var inblandad. Det kan ju faktiskt vara så att det var ihopsparade vita pengar som han erbjöds
Om det är mitt inlägg du syftar på så är det inget hat i det jag bara menade att Taif snodde honom när VLH var nära att värva honom och sen att det var under den tiden som Taif fuskade behöver ju inte betyda att just Ville var inblandad. Det kan ju faktiskt vara så att det var ihopsparade vita pengar som han erbjöds
Taavola kommenterar slutligen det faktum att AIK har sparkat andremålvakten Ville Koivula:
- Ett beslut som jag, Peo Larsson och klubben är överens om. Det finns vissa grundläggande regler som man inte bryter emot. Det handlar om trovärdighet att inte gå ut med att man har gjort klart med en ny klubb. Ville är inte kvar hos oss varken mentalt eller fysiskt.
Från http://www.norran.se/artikel.php?id=341 ... elning_2=0