tja, om det blir så så blir det väl så. men jag ycker inte om det. jag kan förstå flytt av personliga skäl gllande burman och il capitano, men tror att dessa platsar väl i laget båda två.
gällande coach så tycker jag att det vore taktiskt riktigt att ha kvar lindgren ett år till. visst, det är viktigt att med jämna mellanrum byta coach och sen få in nytt blod i laget, men visst har lasse lite krut kvar i påsen för lakers?
blir dessa tre flyttar av så önskar jag dem lycka till
Det är väl bara att konstatera att allt talar för att dessa tre lämnar föreningen och vi tycker säkert olika om detta. Men vad vi får hoppas är att det kommer något gott ur det hela.
Beckis wrote:Kan faktiskt tänka mig att Pappa Bjerdhal lägger "grillorna" på hyllan....
blir det så, ja då mister klubben 100papp i utbildningsbidrag...
Beckis
njae, stämmer väl inte.. det blir inte 100.000kr till lakers.. med tanke på att bjerdahl spelade för hammers för två år sedan.. utbildningsersättningen går en del till moderklubben, sedan om en spelare har varit i en klubb i minst tre år så får de resten.. annars så går en del till de andra föreningar som spelaren har representerat under denna treårs period.. har för mig att det är ngt sådant..
inte nog med att dessa killar besitter rutin och varit viktiga i klubben,
vi bör ju förstärka de delar av laget som inte höll samma höga nivå som resten av laget och när killar försvinner högre upp som hållt denna höga kvalitet försvinner blir det ju fler platser som skall fyllas upp med bättre spelare
känns som det kan bli stor byteshandel när det väl sätts igång sen,viktigt nu att inga fler i stommen försvinner!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Jag håller med Malul, det är mycket nu..........
Men jag litar på att det kommer något som är bättre.
Varför lämnar Lasse Lindgren? Jag har inte sett någon anledning någonstans.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Jag är faktiskt inte ett dugg orolig, bättre attraktionskraft än Lakers skaffat sig inför nästa säsong har vi väl aldrig haft. Att några lämnar av olika anledningar hade man väl väntat också. Vi har ett oerhört bra slagläge som jag är övertygad om att ledningen förvaltar på bästa sätt. Vi kan nog simma lugnare än många andra lag.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.