TACK LAKERS
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
TACK LAKERS
Tack för en underbar säsong !
Ni har gjort något som jag bara kunde drömma om
JAG ÄLSKAR LAKERS !!!
Ni har gjort något som jag bara kunde drömma om
JAG ÄLSKAR LAKERS !!!
[size=150][b]HOCKEY ÄR TOKSKOJ[/b][/size]
Ja, nu var då denna härliga första allsvenska sejour över. Tack Lakers för att ni gjort en sådan härlig kanonsäsong, spritt så mycket glädje, gjort en mörk vinter ljus och satt Lakers på svenska hockeykartan. Tack Tack Tack.....ni är bäst!!!
(P.S Nästa år är det vi som har 2 hemmmatcher i PO. Då tar vi dom )
"Under mina 14 år har jag inte spelat inför mer hängivna supportrar med sånt hjärta för laget."
-Shjon Podein
-Shjon Podein
Pimme wrote:Ja, nu var då denna härliga första allsvenska sejour över. Tack Lakers för att ni gjort en sådan härlig kanonsäsong, spritt så mycket glädje, gjort en mörk vinter ljus och satt Lakers på svenska hockeykartan. Tack Tack Tack.....ni är bäst!!!
Nästa år blir det inget po 2...då vinner vi SA
"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"
:headbang:
:headbang:
När man ändå håller på att tackar så vill jag tacka LAKEJERNA som gjort en härlig säsong också och som vanligt blivit mer och mer omtalade och rosade i Sverige. Starkt jobbat!!
Sen får man tacka styrelsen, sponsorer och alla som jobbar med Lakers som också gör ett härligt jobb!!
Sen får man tacka styrelsen, sponsorer och alla som jobbar med Lakers som också gör ett härligt jobb!!
"Under mina 14 år har jag inte spelat inför mer hängivna supportrar med sånt hjärta för laget."
-Shjon Podein
-Shjon Podein
-
- Forumproffs
JA
Ja tack vårat älskade Lakers för en bra säsong.
Så här i efterhand så kanske vi inte skulle ta oss till kvalserien redan första säsongen.
Nu har vi fått vara med och känna på playoff. Kanske det var tillräckligt under vår första säsong i allsvenskan.
Nu när vi växt in in den allsvenska kostymen kan vi sikta på superallsvenskan nästa säsong.
För nog har vi visat dom flesta att vi hör hemma där.
Tack än en gång för många spännande matcher i Lakerdome och på borta is.
Sommaren känns inte alls lååååång
Så här i efterhand så kanske vi inte skulle ta oss till kvalserien redan första säsongen.
Nu har vi fått vara med och känna på playoff. Kanske det var tillräckligt under vår första säsong i allsvenskan.
Nu när vi växt in in den allsvenska kostymen kan vi sikta på superallsvenskan nästa säsong.
För nog har vi visat dom flesta att vi hör hemma där.
Tack än en gång för många spännande matcher i Lakerdome och på borta is.
Sommaren känns inte alls lååååång
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Lakers00 wrote:Tack QPR, vi är väldigt nöjda över vår första Allsvenska säsong. Vi får skynda långsamt så kanske vi möts i tävlingsmatcher så småningom.
Man får grattulera er/dig till er bästa ES säsong hitills.
En träningsmatch framåt hösten kanske......
Tack själv Lakers00, Ja det skall ni vara! Ja skynda långsamt det räcker å ta ett steg i taget, för oss tog det 6 år att gå från tvåan till ES. Vi får gärna mötas i tävlingsmatcher men då får ni se till å komma upp i ES för vi har inga planer på att åka ur. Skall hålla tummarna för er!
Vad jag vet om våra träningsmatcher ännu så länge är att LHC skall till Tammersfors 18/8 - 22/8 å givetvis kommer vi ha en hel del Fans på plats. Undertecknad förstås! Kanske finns det en träningsmatch inplanerad mot er vet ej ännu men det får framtiden utvisa. Men absolut inte mej emot! Ha Det....
ALWAYS THERE!!