Antalet Lakejer

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Lakerdome
Forumdemon

Antalet Lakejer

Post by Lakerdome »

Läste någonstans inför säsongen att komma upp i 500 medlemmar, eller hur många det nu var.
Hur har det gått? Nån som vet den exakta siffran?
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

420 medlemmar är vi
perper
Forumamatör

Post by perper »

som kuriosa, och inför Lakers kommande kvalserie, kan nämnas att Tokiga Masar Götaland (intresseförening i södra Sverige) har 994 medlemmar... snacka om drag på Lakers-Leksand,,,
Lakerdome
Forumdemon

Post by Lakerdome »

Putte/LL wrote:420 medlemmar är vi
Inom en snar framtid 421.. :golfclap:
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Nästa säsong kommer vi skicka ut inbetalningskort mm inför säsongen, det blev aldrig av inför denna och därför har vi tappat en hel del gamla medlemmar... :roll:
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

perper wrote:som kuriosa, och inför Lakers kommande kvalserie, kan nämnas att Tokiga Masar Götaland (intresseförening i södra Sverige) har 994 medlemmar... snacka om drag på Lakers-Leksand,,,
Det är ju jäkligt bra siffra.Men Leksand har varit med i finrummet betydligt längre än Lakers.Å enligt vissa så skulle vi inte ha en chans i AS.
Nu har jag inga problem med att skaffa shaffis till Växjö.Nu ringer det folk å frågar MIG vart de kan få tag på biljetter och om jag är intresserad av att hänga med å dela på soppan :? Attans medgångssupportrar
:lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Post Reply