Modo - VLH 30/1 2025
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Modo - VLH 30/1 2025
Ja, andra är Modos helt och hållet. Vi spelar box fast vi är lika många på isen. Vi är snuskigt långt från våra motståndare och står still. Måste vara roligt att vara Modo ikväll.
Måste bli skärpning om vi ska ta poäng.
Måste bli skärpning om vi ska ta poäng.
-
- c/o LL´s Forum
RAS återställer ordningen ![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
Extrem otur nu. Vi kunde punkterat matchen
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Vi har gjort tre mål i en match, skål alla vänner.
Då är det kvitterat mellan tur/otur nu dåvlk wrote:Extrem otur nu. Vi kunde punkterat matchen
![Image](http://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji28.png)
-
- c/o LL´s Forum
Skål!vlk wrote: 30 January 2025, 21:00 Vi har gjort tre mål i en match, skål alla vänner.
Det har vi gjort i tre av tre matcher mot HV och två av tre matcher mot MODO. Vet inte om det säger något om de lagen.
87 är fan fullständig magi
Enkelt till slut. Vi dödade Modos energi och vilja till fortsatt kamp med 2-1 i början av 3:e. En bild av varför Modo ligger där de ligger i tabellen. Så enkelt ska det inte vara att få hänghuvud.
En bra bortamatch förutom andra perioden. Men det kompenserade vi mer än väl med en klassisk VLHÄRBÄST-tredje.
ALL RESISTANCE IS FUTILE!
En bra bortamatch förutom andra perioden. Men det kompenserade vi mer än väl med en klassisk VLHÄRBÄST-tredje.
ALL RESISTANCE IS FUTILE!
Det är så jäkla kul nu när vi spelar och jobbar som ett lag.
Vår PP-effektivitet kommer stadigt bli bättre nu när Blichen inte står still med pucken i 20 sekunder för att sedan dra iväg ett, som han själv tycker, överraskande vinkelskott. Har även varit ett problem med McLol. Passa runt pucken snabbt (som idag). Det bästa en försvarare i SH vet är när motståndaren står still med pucken och tror han är hotfull. Alla 4 kan positionera sig exakt så som de vill ha det. Om pucken rör på sig konstant måste man vrida på huvudet, ta ny markering eller åtminstone justera avståndet osv.
-
- Forumdemon
Växjö har vunnit 8 av 9 matcher sedan RR och Emil anslöt, Evertssons fingerspitzengefühl är otrolig!
...Och COOPER börjar få ordning på håret. Starkt att vinna mot ett desperat gäng borta. Särskilt när skyttekungen först kommer eller inte kommer, sen skall spela och sen inte spela. Sånt brukar störa men nu visar man istället att man fortfarande vill något med säsongen. Bäst av allt kanske är att LARMI börjar varva igång. Nästan så man vill veva räddningen 2023 på Youtube igen
Men nu gäller det att hålla i. Inte känna sig nöjd. En 3:a i Scandinavium på det här. Skellefteå flåsar oss i nacken. 'STUBBEN' leker i senaste podden med tanken på att det kan komma ytterligare en forward. Häftigt om det hände. En GAUNCE. Två veckor kvar innan fönstret stänger. KOIVULA känns som en svart gardin - man har inte en aning när han kan lira eller vilken nivå han då kommer hålla. Men av LUNDBERG vet man alltid vad man får i slutspelstider. Det kan bli ett tungt kort.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Men nu gäller det att hålla i. Inte känna sig nöjd. En 3:a i Scandinavium på det här. Skellefteå flåsar oss i nacken. 'STUBBEN' leker i senaste podden med tanken på att det kan komma ytterligare en forward. Häftigt om det hände. En GAUNCE. Två veckor kvar innan fönstret stänger. KOIVULA känns som en svart gardin - man har inte en aning när han kan lira eller vilken nivå han då kommer hålla. Men av LUNDBERG vet man alltid vad man får i slutspelstider. Det kan bli ett tungt kort.
The Big Torg is nära nu
-
- Forumamatör
Nä, han har tappat det och skiter ju i allt.Dysterqvist wrote:Växjö har vunnit 8 av 9 matcher sedan RR och Emil anslöt, Evertssons fingerspitzengefühl är otrolig!
Redan klar för Frölunda…
![Image](http://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji106.png)