Jag har läst många Luleåfans som gör sig lustiga över att Reddox åker upp i taket.
Det finns inte ord för hur plastigt det är att hissa någon med så dåliga meriter och med så kort tid i klubben - dessutom är han importspelare...
Jag funderar bara på varför Reddox 8 säsonger med 2 SM-guld i Växjö är så mycket mindre värt än Myllis 7 säsonger och 1 guld i Luleå? (5 av 7 säsonger kommer han dessitom inte över 90 i räddningsprocent - ganska mediokert..)
bratsson wrote:Hoppas verkligen det blir fullsatt en tisdag, annars skämmer vi ut oss för hela hockeysverige.
Fick sms ikväll från Lakers att det finns platser kvar.
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
Ståplats slutsålt. Sen får jag det till 17 sitt kvar.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
bratsson wrote:Hoppas verkligen det blir fullsatt en tisdag, annars skämmer vi ut oss för hela hockeysverige.
11 kvar.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Detta är nog den match jag helst av allt vill vinna säsongen 23/24, smäller nästan högre än en eventuell avgörande final. Reddox är en av dom bästa ambassadörerna för hockeyn som den här ligan haft, lite ironiskt att matchen spelas mot just Luleå, som väl är dom som har sämst värdegrund i hela SHL. Jag har tippat 7-1 men det är mer önsketänkande, inte särskilt troligt. Men man kan väl hoppas att Växjö ger järnet och visar upp hela registret, senast där upp var hela laget segt.
Länge sedan vi mönstrade ett sådant lag på isen. Nu gäller det för de som spelar att jobba. Annars blir det bänk. Det är inga dåliga pjäser som ställs utanför laget nu
Blichfeld måste titta upp innan han passar tillbaka pucken till backen längs sargen. Inte första matchen han ger bort pucken när vi varit tillbakapressade en lång stund i egen zon. Ibland måste man murbräcka ut pucken (vilket han hatar) eller faktiskt slå en icing.