Sista laget att möta, sedan har vi provat på alla lag.
Örebro kommer vara ett av topplagen i slutet och en bra värdemätare. "Kul" med Glennnn i Vida arena igen.
Saknar faktiskt Glenn. Gedigen i spelet och alltid högt upp i tacklingsligan. Men med denna taktila fotmassage avklarad så är det något för EmilS att bita i.
Saknar inte Glenn och med facit på hand var det bra att han drog hem. Finns andra som kan ta hans begränsade roll. Den där JONATHAN LEKKERIMÄKI vore dock trevlig att ha i VLH. Kan jämföras med Noah Östlund ikväll.
Varanen wrote:Saknar faktiskt Glenn. Gedigen i spelet och alltid högt upp i tacklingsligan. Men med denna taktila fotmassage avklarad så är det något för EmilS att bita i.
Tycker vi ska ge taktil massage på Carlssons knä där emot. Han kan göra det här laget ännu bättre både defensivt och offensivt.
Nu när defensiven satt sig och Gitarren börjar ser helt ok ut och dom övriga gossarna orkar hålla emot, så ser jag bara framför mig att förstärka laget med 1-2 anfallare.
En för Blichfeldt och tyvärr en för Rosén.
Även om Rosén kanske är av åldern kommen och passar bättre i ett slutspel.
Rosén skulle jag inte byta ut mot allt smör i Småland. När han taktar igång tack tack tack kommer de viktiga målen. Tycker det är Emil som drar ner den linan. Men håller med om att han inte varit att känna igen. Rosen, Blitchfeld, Gustafsson och Emil Sylvegård är spelare som borde kunna höja sig från en låg nivå.
StenhårtSlagskott wrote:Rosén skulle jag inte byta ut mot allt smör i Småland. När han taktar igång tack tack tack kommer de viktiga målen. Tycker det är Emil som drar ner den linan. Men håller med om att han inte varit att känna igen. Rosen, Blitchfeld, Gustafsson och Emil Sylvegård är spelare som borde kunna höja sig från en låg nivå.
Nä inte byta ut, men konkurrera platsen(han fick nöta bänk i förra matchen btw). Sedan får den som är bäst spela helt enkelt.
Emil torde vara skapt för ett slutspel, men misstänker vårt spelsystem inte passar honom eller han har väldigt svårt att matchas in i det.
Men hur svårt ska det vara att stå framför kassen och ta plats och sprätta in någon då och då. Det kommer, är inte orolig.
Hehe...mmm...om den mysiga kulturstigen innebär att vi inte byter ut spelaren med bäst spelsinne i ligan så javisst. Men för mig är det POP. Annars är riffglädje den enda sanna glädjen vilket visar sig i introt.