För de som inte åker till örebro och istället väljer direktrapporteringen så vill jag bara säga en sak så det funkar fint . TRYCK INTE PÅ F5 . Servern uppdaterar själv...trycker ni på f5 tar det bara längre tid och till slut brakar servern ihop! En som blev upprörd över detta sa något i denna stil "Jag kommer personligen att åka runt till varje person och slita bort f5 knappen!"
I hockeybussen får man trycka på F5 hur mycket man vill!
bara ett tips!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Men nu är bussen full och jag hade ingen möjlighet att följa med ...så tack för tipset Per. Imorgon blir man ett nervvrak framför datorn 10 ggr värre än att vara på plats.Men jag litar på Er som är på plats Ni fixar tillsammans med spelarna detta.
Senast mot Halmstad var man tvungen att uppdatera manuellt för rapportfönstret uppdaterades inte med automatik. Varför vet jag ej... men det märker vi ikväll och då får jag meddela i rapporteringen hur man ska göra.