Tips till Lindgren

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
perper
Forumamatör

Tips till Lindgren

Post by perper »

Jag hörde häromveckan på canal + att Mattias Öhlund lirat 32 minuter i en match. Då slog det mig, Lindgren, att du faktiskt kan göra samma sak med lirarna i Lakers! Låt heta spelare (typ #10, #19, #25) lira lite extra. Jag tror de klarar det rent fysikt!
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

Tja, att matcha spelare extra mycket är ju inget ovanligt och det har väl i viss mån förekommit även i Växjö under säsongen. :roll:
Men visst, det hade ju varit kul att se Podein spela i 45 minuter på onsdag! :wink:
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Viktor666 wrote:Tja, att matcha spelare extra mycket är ju inget ovanligt och det har väl i viss mån förekommit även i Växjö under säsongen. :roll:
Men visst, det hade ju varit kul att se Podein spela i 45 minuter på onsdag! :wink:

Har det förekommit då måste jag har missat det, för du räknade väl inte Powerplay och Boxplay eller?

:roll: :roll: :roll:
Musicman
Forumproffs

Post by Musicman »

Vad jag har sett så har ju våran #25 spelat i 2 femmor minst en match :lol:
"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

:headbang:
perper
Forumamatör

Post by perper »

jag har inte sett riktigt alla matcher denna säsongen, och det ENDA jag sett rörande "matchning" är att just Podein fått köra i två femmor en stund i nån period eller två... Hallå Lindgren! Podein, Nyström och Andersson orkar spela varannat byte!!
Hardelid
Forumamatör

Post by Hardelid »

Nej, Nej, Nej Vakna nu!!! Det går inte spela vartannat byte en hel match, det orkar dom inte. Vi har inga Gunde Svan kopior i laget. Ni glömmer bort att i NHL har dom reklampausar 3-4 ggr varje period därav de långa spelar tiderna för vissa spelare. I Sverige är det en omöjlighet att spela 30 min på en hel match, om de skall göra det bra. I sista perioden kan de matchas betydligt hårdare det håller jag med om.
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Hardelid wrote:Nej, Nej, Nej Vakna nu!!! Det går inte spela vartannat byte en hel match, det orkar dom inte. Vi har inga Gunde Svan kopior i laget. Ni glömmer bort att i NHL har dom reklampausar 3-4 ggr varje period därav de långa spelar tiderna för vissa spelare. I Sverige är det en omöjlighet att spela 30 min på en hel match, om de skall göra det bra. I sista perioden kan de matchas betydligt hårdare det håller jag med om.

Men lägg av nu man behöver ju inte köra spelarna så hårt hela matcherna utan det enda jag vill se det är ju att det händer något från bänken när det inte händer något på planen och det har jag verkligen saknat denna säsongen.
Jag kan räkna upp ett antal tillfällen när jag och många därtill har tyckt att något verkligen borde ha hänt men så ej gjort!

Det kan vara så att jag inte kan så mycket hockey och att jag inte vet hur lagets taktik har lagts upp, men efter att man har varit på hockey så här länge och med samma åsikt som många andra så borde det hända mer när laget inte fungerar på isen!

Bara min åsikt, men ack så viktig :wink: :wink: :D :D
Post Reply