Tyst minut för Mr Öster.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Tyst minut för Mr Öster.
Mycket fin gest att hålla en tyst minut för den avlidne idrottsprofilen.
Mycket synd att inte Nybro klacken kunde visa en aning respekt bara.
Mycket synd att inte Nybro klacken kunde visa en aning respekt bara.
njae
Det var väl någon, vars son gått bort tragiskt och som tidigare tillfört Borås HC väldigt mycket, som överlämnade pengar från en fond som skapats. Jag tyckte att det var lite pinsamt, jag hörde vad de sa, men alla gjorde kanske inte det den gången heller.
Jag tror att det var så och det fick vi ju bekräftat på annat ställe här.
Jag tror att det var så och det fick vi ju bekräftat på annat ställe här.
vidare
håller med att det var oehört dålig stil av nybro klacken att inte vara tysta under den minuten.
Troligen så hörde inte de flesta att det var tyst minut men de som hörde kunde sagt till de andra.
Dessutom så försökte någon starta en ramsa i nybro klacken.
När man har en tyst minut så finns det alltid en anledning och det ska man alltid respektera oavsett lag.
Troligen så hörde inte de flesta att det var tyst minut men de som hörde kunde sagt till de andra.
Dessutom så försökte någon starta en ramsa i nybro klacken.
När man har en tyst minut så finns det alltid en anledning och det ska man alltid respektera oavsett lag.
när hela hallen står knäpptysta med böjda huvuden behöver man ju knappast vara nån einstein för att låta bli att hårja å skrika...
att man bommar första 10 sekundrarna må vara hänt, men vissa element hos våra gäster höll ju inte käft alls...
att man bommar första 10 sekundrarna må vara hänt, men vissa element hos våra gäster höll ju inte käft alls...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
- Patrik_AIA
- Forumamatör
Trumma är ett farligt gift vilket omger Växjö stift!
Se där som det går när man använder trummor!
Fördummar klacken och gör att man inte hänger med i svängarna.
Min obotliga tro på mänskigheten gör dock att jag som utomstående tyckare antar att det är som de skuldmedvetna nybroiterna säger.
Förmodligen har en del hunnit bli snurriga i skallen redan i Lessebo, och sen mitt i allt sorlet så uppfattas inte vad som sägs ute på isen.
Lyfter på hatten för salig mr Öster!
Fördummar klacken och gör att man inte hänger med i svängarna.
Min obotliga tro på mänskigheten gör dock att jag som utomstående tyckare antar att det är som de skuldmedvetna nybroiterna säger.
Förmodligen har en del hunnit bli snurriga i skallen redan i Lessebo, och sen mitt i allt sorlet så uppfattas inte vad som sägs ute på isen.
Lyfter på hatten för salig mr Öster!
Jag håller med er att det var dålig stil av "oss" att inte vara tysta under den tysta minuten.Inte för att det är en bra ursäkt men alla som jag pratade med under hemresan hade inte hört att det skulle vara en tyst minut.Vi trodde faktiskt att det var nationalsången som krånglade...
Ber 1000 ggr om ursäkt.
M V H En som stod i Nybro-klacken
Stig Svensson R.I.P
Ber 1000 ggr om ursäkt.
M V H En som stod i Nybro-klacken
Stig Svensson R.I.P
- Fille Rille
- Forumamatör
Några i Nybro klacken hörde ju vad som sades i högtalarna i allafall.
Sitter bakom båsen på sittplats läktaren och under den tysta minuten hördes någon från NIF klacken högt och tydligt, jag citerar
"Vi skiter väl i eran jävla döda gubbe"
Så bortförklaringar gäller ju inte alla, men med allrespekt då jag själv var närvarande i VLH klacken i Borås. Men vi fick ganska snabbt tyst på de som inte hörde.
Sitter bakom båsen på sittplats läktaren och under den tysta minuten hördes någon från NIF klacken högt och tydligt, jag citerar
"Vi skiter väl i eran jävla döda gubbe"
Så bortförklaringar gäller ju inte alla, men med allrespekt då jag själv var närvarande i VLH klacken i Borås. Men vi fick ganska snabbt tyst på de som inte hörde.
** En förlust gör ondare än en tackling, dagen efter **
Du yrar i nattmössan Fille, det var ingen i Nybro klacken som skrek på det viset. De som sa något försökte bara få igång klacken och de som försökte få tyst på densamma.
Konstigt att du kunde höra det du hörde därborta där du satt (om du nu hörde något), när få i klacken uppfattade speakern i den högtalare som satt precis ovanför läktaren.
Själv hörde jag bara någonting om nationalsång och sen blev det "nästan" tyst Men å andra sidan sa jag inget heller.
Självklart så ber vi alla 1000 ggr om ursäkt för det hela.
Hade budskapet nått alla inblandade så hade självklart Stig blivit hedrad på det sätt han förtjänar.
Konstigt att du kunde höra det du hörde därborta där du satt (om du nu hörde något), när få i klacken uppfattade speakern i den högtalare som satt precis ovanför läktaren.
Själv hörde jag bara någonting om nationalsång och sen blev det "nästan" tyst Men å andra sidan sa jag inget heller.
Självklart så ber vi alla 1000 ggr om ursäkt för det hela.
Hade budskapet nått alla inblandade så hade självklart Stig blivit hedrad på det sätt han förtjänar.