Lakers-Nybro
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers-Nybro
Ojojoj
Kan bli en intressant match på söndag...
hade nästan hoppats att Nybro vunnit över rögle idag, men det blir ju intressantare på söndag
Kan bli en intressant match på söndag...
hade nästan hoppats att Nybro vunnit över rögle idag, men det blir ju intressantare på söndag
- Orre Ericsson
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
- Orre Ericsson
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
- Åryd Lakej
- Forumdemon
TAGGAD til tusen!!! Og nervøs!! Men det er inget snack om saken, Nybro skal tas, både på läktaren og ikke minst på isen Atter en gang har jeg intensjoner om å ikke kunne prate på mandag (jättebra när kunder ringer )
Nå gjelder det bare att alt går bra med jycken etter operasjonen på fredag, slik att matte kan gå på hockey på søndag...
Röda gula blå å VLH...
/Norskan
Nå gjelder det bare att alt går bra med jycken etter operasjonen på fredag, slik att matte kan gå på hockey på søndag...
Röda gula blå å VLH...
/Norskan
Putte/LL wrote:AIA:arna ger sina spelare öl som bonus för varje mål dom gör mot Örebro...
Hmm... vi ger Jensen en öl för varje motat skott...
o en kvarting tequila per insläppt mål!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Anderzon ,du har så rätt ,har snackat idag med spelaransvarige där nere ,(en kompis ,så inget ont om honom) de är så pressade nu så matchen om söndag är jag inte orolig för ,men eftersom han är en person som verkligen jobbar för sitt lag ,så vette sjutton om jag inte önskar Nybro går vidare före Rögle ,men obs! det är för min kompis i Nybro ,inte för dem som inte kan stava till LAKERS på deras forum.(D_ trott eller var han kallar sej ,att det överhuvud tagit finns en människa född med så lite hjärnceller).Var lugna vi slår dem på söndag.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
- McPhisto 75
- Forumamatör
c70t5 wrote:Instämmer med föregående talare, jag ser också hellre att Nybban går med oss till p.o.
Men egentligen så unnar jag varken Nybban eller Rögle någonting, nästan som att välja mellan pest och kolera.
Men som sagt, hellre Nybro än Rögle.
/T5!!
"Pest eller kolera". Jag har svårt att förstå man inte kan unna andra lag framgång..........Både Nybro och Rögle har väl jobbat lika hårt som er för att ligga där de ligger. Varför kan man inte ha ödmjukheten att respektera det jobb de lagen gjort?
Troja - laget i hjärtat
carl wrote:c70t5 wrote:Instämmer med föregående talare, jag ser också hellre att Nybban går med oss till p.o.
Men egentligen så unnar jag varken Nybban eller Rögle någonting, nästan som att välja mellan pest och kolera.
/T5!!
"Pest eller kolera". Jag har svårt att förstå man inte kan unna andra lag framgång..........Både Nybro och Rögle har väl jobbat lika hårt som er för att ligga där de ligger. Varför kan man inte ha ödmjukheten att respektera det jobb de lagen gjort?
Precis, pest eller kolera, jag unnar varken Nybro eller Rögle framgång, den skit man kastar kommer tillbaka.
Så är det bara.
Sen vad du har svårt att fatta, ja det är ju upp till dig, så tycker jag ialla fall.
Ödmjukhet och avundssjuka, nope, ingen bra kombination, det borde väl Troja veta.
Kolla på ditt egna forum innan du börjar snacka om ödmjukhet och respekten för andra lag.
Ganska så motsägelsefullt...
/T5!!
Last edited by C70T5 on 20 February 2004, 15:44, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
carl wrote:c70t5 wrote:Instämmer med föregående talare, jag ser också hellre att Nybban går med oss till p.o.
/T5!!
Carl!
Det kanske du skulle fråga en del av Trojasupporterna när det gäller Lakers också. Det är bara att gå in på erat forum och där hittar du säkert något ämne som visar ödmjukheten som finns när det gäller Lakers, eller för den delen så sök inlägg från PRoss eller bukskottet på detta forum.
Såhär enkelt är det:
De två som går till playoff HAR förtjänat det... hur illa man än tycker om det.
likaså, de som får fortsatt AS-kontrakt har ÅXÅ förtjänat det.
poängen är det som räknas bojs... sen kan man iofs ha sin åsikt om lagen i fråga, men det är var o ens rättighet.
Dessutom tycker jag det är onödigt att hoppa på Carl då jag anser att det verkar vara en ytterst stabil och nyanserad kille... trots att han är trojan..
De två som går till playoff HAR förtjänat det... hur illa man än tycker om det.
likaså, de som får fortsatt AS-kontrakt har ÅXÅ förtjänat det.
poängen är det som räknas bojs... sen kan man iofs ha sin åsikt om lagen i fråga, men det är var o ens rättighet.
Dessutom tycker jag det är onödigt att hoppa på Carl då jag anser att det verkar vara en ytterst stabil och nyanserad kille... trots att han är trojan..
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Det är väl ingen som hoppat på Carl!?
Debattera och argumentera är ju inte bara att jämföra med "hoppa på"
Du skriver ju själv att det är var och ens åsikt att tycka vad man vill.
Men att man skall hålla det på en nyanserad nivå och trevlig nivå, det är ju en självklarhet.
/T5!!
Debattera och argumentera är ju inte bara att jämföra med "hoppa på"
Du skriver ju själv att det är var och ens åsikt att tycka vad man vill.
Men att man skall hålla det på en nyanserad nivå och trevlig nivå, det är ju en självklarhet.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]