Matchställ?

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Matchställ?

Post by Svartvadet »

Någon mer än jag som tycker det är lite synd att vi kör på samma matchställ varje år? Borde gå att designa om lite, även om stället är snyggt idag!

Jag kan f.ö. sakna det orangea stället - det var sjukt snyggt!
Person
Forumdemon

Re: Matchställ?

Post by Person »

Jag saknar årgången 12/13. Orange på lördagar och det marinblåa hemmadräkterna på vardagar.

Jag tycker att linjen på nuvarande som går runt kroppen är sjukt ful och irriterande.

Image

Här snackar vi läckert ställ!
Baker
Forumproffs

Post by Baker »

Person wrote:Jag saknar årgången 12/13. Orange på lördagar och det marinblåa hemmadräkterna på vardagar.

Jag tycker att linjen på nuvarande som går runt kroppen är sjukt ful och irriterande.

Image

Här snackar vi läckert ställ!
Håller med framför allt på bortastället. I stort sett omöjligt att se siffrorna på ryggen. Även om de flesta supporters känner sina spelare finns det en förhoppningsvis stor övrig publik som vill se spelarens nr. Det väl ändå därför siffrorna finns.
Towen
Forumterrorist

Post by Towen »

Jag gillar inte gamla stället ovan på bild så mycket, då tycker jag bättre om dagens. Däremot gillade jag orange ställ skarpt. Det spektrat har signalvärde i naturen: "Don't you fuck with me.." - Men, det är fel tidpunkt att lansera nya matchställ. Det dystra omvärldsläget, publikfrånvaron. Det vore lite som att köpa nya underkläder till tjejen samma helg som morfars begravning. Tanken är rätt men timingen fel.

Nästa säsong!
Post Reply