Självklart ska man förtjäna sin plats. På tal om det är Netterberg fortfarande kvar på hemsidan.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Är han verkligen aktuell ? Det är ju hopplöst svårt att säga nej till Rasmusen om han vill. Det går liksom inte.teddy wrote:Rasmussen ryktas hem.
Ännu en center. Eller är tanken att han likt Horak spelar vinge?
Det är sant, men om Dennis vill vända hem ligger nog lakers bra till och det blir svårt att säga nej oavsett hur vår trupp ser utallej92 wrote:Är ju dock hans lillebror det handlar om som ass. tränare för ungdomslagen
Svartvadet wrote:Sjukt nog är jag kluven.
Horak kommer gå som vinge, det vore nästan konstigt annars med tanke på vad vi har värvat. Emil P är ju en drömlirare, dock är han mer naturlig Center än vad Elias är. Men visst, kan han tänka sig lite omskolning och börja plöja skott likt sin yngre bror så why not?
Vi får hålla tummarna att inte AIK eller något annat lag i HA värvar bra, eller vad säger ni Stupet och Kloker? Ser oroväckande klent utSvartvadet wrote:Är dock otroligt förvånad om Davidsson ska spela TREDJE-center. Det är ju inte ett KHL-lag vi bygger, väl?
Nej , det stämmer i högsta grad och verifieras av Evertsson i intervju; Elias har ju inte brutit sitt kontrakt med Vancouver för att skriva på för oss igen. Vi är med andra ord inte attraktiva för de riktiga stjärnspelarna.västrastå wrote:Det där snacket som cirkulerade för någon månad sen om att Växjö inte längre var en lika attraktiv klubb för stjärnspelarna, det kan vi lägga ner nu va?
Ifall man skriver ”stjärnspelare” i ett Växjö-forum syftar man ju såklart till stjärnspelare för SHL, såsom JFK, Pettersson den äldre eller Horakvlk wrote:Nej , det stämmer i högsta grad och verifieras av Evertsson i intervju; Elias har ju inte brutit sitt kontrakt med Vancouver för att skriva på för oss igen. Vi är med andra ord inte attraktiva för de riktiga stjärnspelarna.västrastå wrote:Det där snacket som cirkulerade för någon månad sen om att Växjö inte längre var en lika attraktiv klubb för stjärnspelarna, det kan vi lägga ner nu va?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag var lite ironisk....västrastå wrote:Ifall man skriver ”stjärnspelare” i ett Växjö-forum syftar man ju såklart till stjärnspelare för SHL, såsom JFK, Pettersson den äldre eller Horakvlk wrote:Nej , det stämmer i högsta grad och verifieras av Evertsson i intervju; Elias har ju inte brutit sitt kontrakt med Vancouver för att skriva på för oss igen. Vi är med andra ord inte attraktiva för de riktiga stjärnspelarna.västrastå wrote:Det där snacket som cirkulerade för någon månad sen om att Växjö inte längre var en lika attraktiv klubb för stjärnspelarna, det kan vi lägga ner nu va?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det känns absolut så. Dessutom en större uppsida på detta laget än nån årgång tidigare.Härmapan wrote:Jag sticker redan nu ut hakan och säger att vi på pappret aldrig ställt ett bättre lag på isen i september!