VLH - Brynäs
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumproffs
VLH - Brynäs
Någon som fattar varför Welch är avstängd imorgon också när han redan varit avstängd i tre matcher? Avstängnigar från CHL gäller ju inte i SHL och Welch fick tre matchers avstängning mot Färjestad och sedan dess har Växjö mött Örebro två gånger och Bern en??? (beslutet gäller t.o.m 21/12-17 enligt SHL)
https://cdn1.shl.se/files/SHL/Disciplin ... hWelch.pdf
Re: VLH - Brynäs
Känns viktigt att vinna imorgon. 10 pinnar ner till FBK och 10 (13 (-) en match mindre spelad) till SAIK. DJURGÅRDEN däremot, är obehagliga. 9 pinnar efter, men två matcher mindre spelade kan krympa det till blott 3 ynka pinnaler..
-
- Forumdemon
Djurgården känns som det största hotet inte bara, som för tillfället, till seriesegern utan även till sm-guldet.Towen wrote:Känns viktigt att vinna imorgon. 10 pinnar ner till FBK och 10 (13 (-) en match mindre spelad) till SAIK. DJURGÅRDEN däremot, är obehagliga. 9 pinnar efter, men två matcher mindre spelade kan krympa det till blott 3 ynka pinnaler..
Imorgon räknar jag kallt med att det blir pisk, det laget vi förfogar över just nu känns inte som nog mot ett BIF i medvind.
Jag hoppas att Krigarna taggar till ordentligt i afton och förvaltar chanserna som ges.Tvåpoängstorsken mot Örebro känns sur med tanke på vilka lägen vi hade. Tre pinnar vore najs annars så börjar bufferten att ätas upp. Vore fint att få smäcka Sjödin på näsan, han ser ju überhübernervös innan pucken ens ha släppts. Tuggummi tycker han också är gott, i kväll hoppas jag att han sätter klusen i halsen.
Är Kiiskinen spelklar?
Är Kiiskinen spelklar?
- Kenny jönsson
- Forumamatör
i shl om du får Tre matchers avstängning så gäller det i chl också men inte tvärtom Welch blev avstängd 1 match i chl sen blev han avstängd tre i shl och då var han redan avstängd i chl så då blir det ju 4 matcher om jag inte missförstår det helaSura-pelle wrote:Någon som fattar varför Welch är avstängd imorgon också när han redan varit avstängd i tre matcher? Avstängnigar från CHL gäller ju inte i SHL och Welch fick tre matchers avstängning mot Färjestad och sedan dess har Växjö mött Örebro två gånger och Bern en??? (beslutet gäller t.o.m 21/12-17 enligt SHL)
"Lakershjärta71 skrev"Jag är inte helt övertygad om att vi behöver Rasmussen i laget. Jag tycker han är överskattad och det håller nog flera med mig om också.
Hur lugnt som helst. Vi kommer ta tre vackra pinnar ikväll, samtidigt som Luleå också utan problem vinner sin match mot DIF.
Det vore kanon. Dags för Dif att komma ner på jorden lite. Jag hoppas att resultaten går vår väg ikväll. 
Och ingen Kiiskinen, vad fan är det honom? Han och Pesonen får sitta och kela på läktaren IGEN!

Och ingen Kiiskinen, vad fan är det honom? Han och Pesonen får sitta och kela på läktaren IGEN!
Jag tror de har fastnat i bastun...Kloker wrote:Det vore kanon. Dags för Dif att komma ner på jorden lite. Jag hoppas att resultaten går vår väg ikväll.
-
- c/o LL´s Forum
Måste säga att jag är impad av Pontus Holmberg! Han kommer bli en väldigt bra spelare om något år, bra fart på rören och mycket smartness i det offensiva.
Hoppas vi kan knycka honom till nästa år, då vi vet att Västerås fostrar VÄLDIGT många bra spelare!
Hoppas vi kan knycka honom till nästa år, då vi vet att Västerås fostrar VÄLDIGT många bra spelare!
Mycket underhållande match. Att brodecki inte tar för sig mer nu med så många borta. Hoppas det gick bra med Shinnimin och Netterberg
Holmberg är ju grym. Ta hit...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Shinimin såg ut att få axeln ur led...
Hoppas inte (för han är en favorit) men frågan är om han spelar mer...?
Situationen såg egentligen inte så farligt ut men reaktionen och sen rakt ut i omklädningsrummet...
Håller tummarna!
Hoppas inte (för han är en favorit) men frågan är om han spelar mer...?
Situationen såg egentligen inte så farligt ut men reaktionen och sen rakt ut i omklädningsrummet...
Håller tummarna!