Lakers - "Den stackars fula ankungen" 23/11
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers - "Den stackars fula ankungen" 23/11
Ny match mot de extremt förfördelade gröthalsarna!
Känns väldigt ovisst med de två helt olika senaste matcherna i minnet...
Kan vi spela som mot saik så vinner vi! Spelar vi som mot fbk blir det torsk!
Önskar att Welch kliver in och agerar stenhårt framför mål och inte låter de stackars fula ankungarna stå och slå på vår målis och ta 3-4 returer ostörda!
Känns väldigt ovisst med de två helt olika senaste matcherna i minnet...
Kan vi spela som mot saik så vinner vi! Spelar vi som mot fbk blir det torsk!
Önskar att Welch kliver in och agerar stenhårt framför mål och inte låter de stackars fula ankungarna stå och slå på vår målis och ta 3-4 returer ostörda!
Re: Lakers - "Den stackars fula ankungen" 23/11
En riktig jävla propp på storm direkt vore mumma
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Domarnas fel idag med. Är han så inkompetent att han inte kan komma med en bättre analys
Haha blev Högberg just utvisad för att Miffot höll hans handske?
Nu börjar det bli larvigt...
Den stackars, stackars fula ankungen...
Den stackars, stackars fula ankungen...
-
- Forumdemon
martinssons slashing 

Så korkat av Martinsson
Hur kan det bli spel 5 mot 3 om MIF också fick en utvisning?
- Kenny jönsson
- Forumamatör
Martinsson fick 2+2 därför 5 mot 3
"Lakershjärta71 skrev"Jag är inte helt övertygad om att vi behöver Rasmussen i laget. Jag tycker han är överskattad och det håller nog flera med mig om också.
Kommer han in efter 2 min också då?
- Kenny jönsson
- Forumamatör
Nej därför Carnbäck också åkte och satte sig i utv båset
"Lakershjärta71 skrev"Jag är inte helt övertygad om att vi behöver Rasmussen i laget. Jag tycker han är överskattad och det håller nog flera med mig om också.
Blir nog en match till utan PP
-
- Forumdemon
Re: Lakers -
verkar inte bättre. ..vlk wrote:Blir nog en match till utan PP
-
- Forumdemon
det är ju fan att vi inte lyckas punktera den här matchen i alla lägen 2min innan senaste malmö pp
-
- Forumdemon
onödigt spännande. gött med lite ankmos 

Alltså finns det någon mer pinsam människa än Peter ankunge? Dra in en helvetes icing som anledning till att vi vann. Tillåt mig skratta.
Fan vilken IDIOT Peter A är!
Grin-Olle de Luxe efter en match där hans fula ankungar får spela PP i över en halv period!
Han är verkligen Uber-patetisk!
Grin-Olle de Luxe efter en match där hans fula ankungar får spela PP i över en halv period!
-
- Forumdemon
Re: Lakers -
Det mest tragiska är ju att det uppenbarligen lönar sig dessutom.Härmapan wrote:Fan vilken IDIOT Peter A är!
Hur många tveksamma icingsituationer är det per match efter hybrid-icing infördes? 9-10 st?Lackis wrote:Alltså finns det någon mer pinsam människa än Peter ankunge? Dra in en helvetes icing som anledning till att vi vann. Tillåt mig skratta.
Blåser inte domaren av är det ingen icing .
De flesta av Lakers utvisningar var korrekta, en del dessutom helt idiotiska. Martinssons hjärnsläpp kunde kostat. Idiotiskt. Tacka förstalinan som hade bra flyt. Med några undantag tyckte jag resten var klena idag. 2:a perioden helt bedrövlig, tills stor del beroende på dåliga utvisningar. Skönt med 3 pinnar.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Aaahhh, så skönt att få kissa Peter Snuttefilt och hans inavlade stackars Ankjävlar rätt i ansiktet. Matchen i sig var kanske ingen kvalitetslektyr att skåda, men ack så skön efteråt! 

Kul att se Reddox, i år visar han på karaktär. Har lyckats producera en del framåt också även om han missar väldigt många målchanser. Men hade han haft ett vasst avslut hade han som sagt inte varit SHL-spelare.
He he Peter hade domarna med sig hela matchen ungefär som det brukar se ut när Lakers spelar i Malmö arena,
ändå verkar han skylla förlusten på en tveksam icing
. Märkligt att domarkåren alltid ställer sig i givakt för Peter.
Kan hålla med om att Malmö spelade mer disciplinerat idag dock, och att vi drog på oss en och annan dum utvisning. Men 12 min fick MIF i PP, vi fick inget PP alls..
Och varför blev det ingen utvisning för överfallet på Martinsson i sargen? Kändes ibland som om domaren åkte runt och letade Växjö utvisningar.
ändå verkar han skylla förlusten på en tveksam icing

Kan hålla med om att Malmö spelade mer disciplinerat idag dock, och att vi drog på oss en och annan dum utvisning. Men 12 min fick MIF i PP, vi fick inget PP alls..
Och varför blev det ingen utvisning för överfallet på Martinsson i sargen? Kändes ibland som om domaren åkte runt och letade Växjö utvisningar.
Håller med, värsta är att det verkar löna sig att gnälla som han gör.
Inga filmar så mycket som Malmö heller, fula jäklar. Filmning + massa gnäll om fula ankungar = massa extra pp för dem. Så himla ovärdig taktik. Hatar att det var det som fällde oss förra säsongen.
Inga filmar så mycket som Malmö heller, fula jäklar. Filmning + massa gnäll om fula ankungar = massa extra pp för dem. Så himla ovärdig taktik. Hatar att det var det som fällde oss förra säsongen.
Lika bra att utse coach Andersson som 5:e domare nästa match så kan han stå i båset och blåsa. Spelande tränare har man ju hört talas om, men dömande tränare...wtf? Skönt att våra mutor till domarna äntligen börjar bära frukt.
Så j-a enkelt!

Så j-a enkelt!