Lakers - Frölunda
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers - Frölunda
Tuff match mot ett Frölunda som vill tillbaka i vinnarspåret..
...får vi se Welch idag månne...?
...får vi se Welch idag månne...?
Re: Lakers - Frölunda
SMP:
Jag vill sen en bitter, sur, arg, gråtfärdig, ifrågasättande och nertränad Roger Rönnberg när aftonens batalj skall summeras. Det skulle sitta fint till vinnar-wirren!
Hoppas Vi fortsätter på samma sätt som vi avslutade mot FBK. Det var en jävla bra insats! Det skulle inte skada om Vi förvaltade målchanserna som ges med lite bättre skärpa. Tugget om att minimera utvisningar vekar lönlöst eftersom att zebrorna blåser sönder sina pipor i eufori så fort VLH gör minsta ynka lilla.Den amerikanske backbjässen gjorde sitt första träningspass med sitt nygamla lag på onsdagen. Han spelar inte i torsdagens match mot Frölunda. På lördag går flyttlasset till Växjö från Köpenhamn varifrån han nu pendlar, men Welch spelar med stor sannolikhet inte på lördag mot HV71 utan först nästa vecka.
Jag vill sen en bitter, sur, arg, gråtfärdig, ifrågasättande och nertränad Roger Rönnberg när aftonens batalj skall summeras. Det skulle sitta fint till vinnar-wirren!
-
- c/o LL´s Forum
Welch can väl tidigast spela den 28:e oktober.
Jag vill se Roger Röd! Då vet man att man gjort en bra match när rönnbärets feja är lika röd som frölundas ställ
In med Zorro!
Jag vill se Roger Röd! Då vet man att man gjort en bra match när rönnbärets feja är lika röd som frölundas ställ

In med Zorro!
Enl SMP så har prellen gjort sitt första ispass igår men "Welch spekar med stor sannolikhet inte på lördag mot HV71 utan först nästa vecka"
Undrar hur många BP Växjö får spela ikväll?, 6-7x2 är väl en inte alltför överdriven gissning
VLH får första utvisningen garanterat så har det sett ut i de flesta matcher

VLH får första utvisningen garanterat så har det sett ut i de flesta matcher
Domarna dödar mitt intresse
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
-
- Forumdemon
I Sveriges kanske mest intelligensbefriade Facebookgrupp (allt sd-relaterat borträknat) hockeysnack lipar dock alla Frölundafans om hur synd det är om dom som blir bortdömda i matchen. Helt sanslöst.
Last edited by smashinlovely on 27 October 2017, 07:13, edited 1 time in total.
Underbart. Ett glas med prima skotskt eldvatten skall nu avnjutas efter denna överkörning. Så gott!
Vem fan är Dahlin? Vem fan är Gubben-Lundqvist? Och vem fan är Roger Rönnberg?

Vem fan är Dahlin? Vem fan är Gubben-Lundqvist? Och vem fan är Roger Rönnberg?

Imponerande vinst! Framförallt också oundvikligt att inte påtala hur vi bör njuta så gott det går sålänge Elias spelar hos oss.
Så j-a enkelt! 
Stabilt som dr Alban skulle ha sagt.

Stabilt som dr Alban skulle ha sagt.
Vilken jävla match.
En av dom roligaste på många år.
Det enda tråkiga är ju publiken.
4300 i dag.
Inte en match över 5000, i en arena som tar in nästan 6000.
Ett lag som Växjö förtjänar mer publik.
Nu krossar vi packet och sjukdomen på lördag.
En av dom roligaste på många år.
Det enda tråkiga är ju publiken.
4300 i dag.
Inte en match över 5000, i en arena som tar in nästan 6000.
Ett lag som Växjö förtjänar mer publik.
Nu krossar vi packet och sjukdomen på lördag.
I always tell the truth, even when i lie
Nu vill jag se presstugget med Hallam och nedtränade Rönnberg. Jag vill se tårglansiga ögon, rivet hår, kastade pet-flaskor, bedrövelse, högerkrokar, bortförklaringar, svordomar - ALLT!

En sansad presskonferens
Bara att gratulera Vancouver
Verkar ha fått in en jackpott i draften. Uppenbart att Elias har potential att bli en storstjärna i NHL
Killen var verkligen överallt ikväll. Sjukt att se en 18 åring dominera så
Verkar ha fått in en jackpott i draften. Uppenbart att Elias har potential att bli en storstjärna i NHL
Killen var verkligen överallt ikväll. Sjukt att se en 18 åring dominera så

-
- Forumdemon
Elias är i en klass för sig, fy fan vilken talang det är!
Måste hylla Oliver Bohm som i de tre senaste matcherna tagit rejäla kliv, Spelar ju med pondus och är bestämd i sina beslut på isen. Sam/Hellgren verkar gilla det han gör på isen nu, ligger runt 16 min i istid de senaste matcherna och mot Fbk i tisdags va han bäste back! Fortsätt så
Känns som det är Högberg och Andersson som får det tufft framöver.

Måste hylla Oliver Bohm som i de tre senaste matcherna tagit rejäla kliv, Spelar ju med pondus och är bestämd i sina beslut på isen. Sam/Hellgren verkar gilla det han gör på isen nu, ligger runt 16 min i istid de senaste matcherna och mot Fbk i tisdags va han bäste back! Fortsätt så

"fest med lakers lakejer;)"
Haha kan inget annat än att hålla med. Är där inne och läser ibland men man blir ju skrämd av intelligensnivån. Framförallt när moderatmaffians ledare Härnvi uttryckte sina åsikter om artistkontrakt när Welch blev klar.smashinlovely wrote:I Sveriges kanske mest intelligensbefriade Facebookgrupp (allt ad-relaterat borträknat) hockeysnack lipar dock alla Frölundafans om hur synd det är om dom som blir bortdömda i matchen. Helt sanslöst.
Usch nej. Medelmåttig.Lillklonis wrote:Elias är i en klass för sig, fy fan vilken talang det är!![]()
Måste hylla Oliver Bohm som i de tre senaste matcherna tagit rejäla kliv, Spelar ju med pondus och är bestämd i sina beslut på isen. Sam/Hellgren verkar gilla det han gör på isen nu, ligger runt 16 min i istid de senaste matcherna och mot Fbk i tisdags va han bäste back! Fortsätt så![]()
Lundberg har spelat upp sig rejält men igår hade han inte koll på när t.ex. V. Olofsson backar tillbaka och kan stå fri och smälla in den.
Det står väl mellan boom och Högberg nu när En kommer, OM?!? Han slår sig in?
Det känns bra att även våra UNDERMÅLIGA junisar presterar så här pass starkt. Eller hur Teddy?

Ja verkligen. Kul att Røndbjer, Wistén, madsen, Högberg syns och gör bra matcher.
Elias var tydligen besviken på att det inte kom ner några kepsar på isen vid hans hattrick.
Det enda som kom ner var en Vancouver mössa. Från en Vancouver fan som rest hit ända från Kanada flr att se få se Elias.
Kunde inte valt en bättre match.
Men lite dåligt att inte fler kepsar kom in.
Det enda som kom ner var en Vancouver mössa. Från en Vancouver fan som rest hit ända från Kanada flr att se få se Elias.
-
- c/o LL´s Forum
Vi är ju snåla småläningar. Krävs 3 mål i samma period för kepsar i vida;)
Vem går på hockey med keps i sverige? Inte många.
Vem går på hockey med keps i sverige? Inte många.
Vem fan har keps på sig ?teddy wrote:Elias var tydligen besviken på att det inte kom ner några kepsar på isen vid hans hattrick.
-
- Forumdemon
Jag har keps. Jävla knepigt att kasta den genom nätet bara
Översmashinlovely wrote:Jag har keps. Jävla knepigt att kasta den genom nätet bara

-
- Forumdemon
Aaaaah tänkte inte på detvlk wrote:Översmashinlovely wrote:Jag har keps. Jävla knepigt att kasta den genom nätet bara

Genial idésmashinlovely wrote:Aaaaah tänkte inte på detvlk wrote:Översmashinlovely wrote:Jag har keps. Jävla knepigt att kasta den genom nätet bara
Skickat från min iPhone med Tapatalkfå sy fast kepsen på en frisbee till nästa gång