Dags att återse ett par spelare som valde att gå till förra årets kvartsfinal motståndare. Vi kommer också närmare och närmare den riktiga hetluften för varje byte Dags att visa även LHC vilka som ska ta det i år!
Matchen verkar visas på corren.se helt gratis vad jag kan se. Men kan givetvis ha fel. Men värt att kolla upp för er som inte ser den på plats.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Jocke86 wrote:Dags att återse ett par spelare som valde att gå till förra årets kvartsfinal motståndare. Vi kommer också närmare och närmare den riktiga hetluften för varje byte Dags att visa även LHC vilka som ska ta det i år!
Matchen verkar visas på corren.se helt gratis vad jag kan se. Men kan givetvis ha fel. Men värt att kolla upp för er som inte ser den på plats.
Kronobergaren wrote:Någon som kollar på matchen ikväll?
Kan ju köpa den på corren.se.
Men är kvalliten är ok.någon som vet?
Bättre än LGsports, sämre än Prodo. OK skulle jag säga. En kamera, lite för lågt placerad. Kommentatorerna är ungefär vad man kan räkna med i en sån här produktion.
smashinlovely wrote:Förväntar mig mer av LHC i år... vi får väl se i andra perioden men hittills känns det som Lakers är 2-3 klasser bättre
Träningsmatch. Tittade du på JYP-LHC? Där var Linköping riktigt bra, dominerade matchen fullständigt.
Till skillnad mot oss, där vi mötte sämre motstånd...
Självklart är det ju skillnad på träningsmatcherna och seriematcherna. Men vill också tro att man vill sätta sig lite i respekt hos en av sina huvudkonkurrenter en knapp månad innan seriestart.
Såg inte lhc's match mot finnarna. När vi däremot gled igenom bortamatcherna i CHL på en skridsko genomled jag och det kändes som ett helt annat lag idag, fast det var träningsmatch.