Växjö Lakers-BK Mladá Boleslav 18/8 CHL
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Växjö Lakers-BK Mladá Boleslav 18/8 CHL
Då var det dags för första tävlingsmatchen denna säsong
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- Forumdemon
Re: Växjö Lakers-BK Mladá Boleslav 18/8 CHL
http://rydis.blogg.vxonews.se/blogg/nya ... jo-lakers/
Hyffsat bra offensiv vi har på papperet. och då saknas ändå Leino fortfarande.
Visst det är en "träningsmatch" men måste känns ändå lite skumt att sätta Everberg i 3e kedjan.
Kan det få liv i Hillding? jag är tveksam, jag tror aldrig Hillding kommer upp i klass igen, inte i Växjö. Känns som han vet att så många gett upp på honom så att han själv gjort detsamma.
Visst det är en "träningsmatch" men måste känns ändå lite skumt att sätta Everberg i 3e kedjan.
Kan det få liv i Hillding? jag är tveksam, jag tror aldrig Hillding kommer upp i klass igen, inte i Växjö. Känns som han vet att så många gett upp på honom så att han själv gjort detsamma.
Någon som vet hur många biljetter som är sålda. Man kan ju inte direkt påstå att denna premiärmatchen har varit speciellt upphaussad vare sig i media eller via etern.
Blir det mer folk ikväll än det var på Skills Competition?

Blir det mer folk ikväll än det var på Skills Competition?

-
- c/o LL´s Forum
Njae, alltså, anledningen till varför man sätter Everberg i tredje är för att man vill se om han kan få igång de andra. Netterberg får chansen i första för att de vill se "om han kan göra fler mål".smashinlovely wrote:http://rydis.blogg.vxonews.se/blogg/nya-kedjor-i-kvallens-vaxjo-lakers/
Är ganska naturligt att man roterar lite på försäsongen, försöka hitta lite kemi.
Hilding fortsätter ta onödiga utvisningar ....tror aldrig han blir mer än en medelmåtta
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Jisses så dåligt back och målvaktsspel
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Ger inte motståndet någon guldstjärna då de är ganska kassa, men har studsar med sig.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
Hoppas vi inte lagt matchen till handlingarna i paus. Vi hade tidvis sådana tendenser förra säsongen. Hoppas lagledningen tagit lärdom och stävjar minsta tecken direkt.
Ska vara glada att dessa tjecker inte kan träffa öppna mål. Vilka jäkla uppspel. Är det Tom Linder på backen eller?
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©
Dags att definiera om begreppet plattmatch? Det kommer bli en rolig säsong.
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
Helt okej match! Hade egentligen inga förväntningar alls utöver att jag utgick från seger
Vore skoj om vi gick lite längre i årets CHL!
+++ Platt
++ R. Rosén
+ Holm
- Martinsson

+++ Platt
++ R. Rosén
+ Holm
- Martinsson
Hade inga stora förväntningar på netterberg men han har verkligen imponerat på mig 

-
- c/o LL´s Forum
Han är dock helt värdelös framför mikrofonenmollers wrote:Hade inga stora förväntningar på netterberg men han har verkligen imponerat på mig

Klarade inte av att lyssna på hans intervju, gjorde ont i öronen nästa.
-
- c/o LL´s Forum
Netterberg japp..
Men min favorit är Sam Marklund. Gillar han skarpt! Gnuggare, jobbig att möta, bra på skridskorna, lägg till bra teknik och målfarlig.
Men min favorit är Sam Marklund. Gillar han skarpt! Gnuggare, jobbig att möta, bra på skridskorna, lägg till bra teknik och målfarlig.