Det är fyra spelare.
56 spelare blev tillfrågade. Av 14 lag.
56 delat på 14 blir 4.
Kan det vara så att dom fyra spelarna som röstat på oss är våra egna fyra spelare?
Vi har mycket, MYCKET att bevisar hockeysverige. Och det finns ingen annan än du själv som kan göra den skillnaden och bevisa dom övriga 52 spelarna att dom hade fel.
Så ingen av er ska hålla käften nästa match.
Det ska skrikas så att halsarna blöder och öronen sprängs.
Annars är det som att klaga på riksdagsvalet utan att ha röstat.
Om man inte hjälper till att skapa stämning genom sång så har man inte heller rätt att klaga på den om det känns för tyst. För om man upplever att det är för tyst, vad gör man då? JO sjunger med, och högre än alla andra. Sen får man låta alla andra (klackturister och låtsassupportrar) klaga.
LHC känns som en "bra" motståndare i kvarten. Å andra sidan måste man vara beredd på att slå ut alla om man vill ha en titel. Vi kommer till duellen efter att ha lyckats jaga ikapp 6:e placeringen och LHC har gjort en bättre säsong än många trodde.
Pga vårt svajjiga spel, inklusive ett målvaktsspel med få toppar hittills under säsongen, har jag svårt att hitta en känsla för hur det kommer gå. Lägger man till att två tongivande spelare anslöt sent under säsongen, och att jag tittat ovanligt lite på stats (otroligt men sant - jag vet ), infinner sig ingen klar "spindelmankänsla". Jag har helt enkelt inte spelat upp matchserien i mitt huvud ännu, men känner jag mig själv rätt drar autoplay igång snart, oavsett om jag vill det eller inte.
Det är fyra spelare.
56 delat på 14 blir 4.
Kan det vara så att dom fyra spelarna som röstat på oss är våra egna fyra spelare?
Vi har mycket, MYCKET att bevisar hockeysverige. Och det finns ingen annan än du själv som kan göra den skillnaden och bevisa dom övriga 52 spelarna att dom hade fel.
Om man inte hjälper till att skapa stämning genom sång så har man inte heller rätt att klaga på den om det känns för tyst. För om man upplever att det är för tyst, vad gör man då? JO sjunger med, och högre än alla andra. Sen får man låta alla andra (klackturister och låtsassupportrar) klaga.
Det är fyra spelare.
56 delat på 14 blir 4.
En för alla. Alla för Lakers
De fick inte rösta på sitt eget lag så nej det är inte våra egna spelare som röstat på oss.. Vi ska ta åt oss att vi är 3:a på listan! Jäkligt bra jobbat klacken, bara att fortsätta som vi gjort de sista 10 omg!
Vi gjorde så laget orkade komma tillbaka flera matcher och ta poäng och som gjorde att vi hamnade på 6.e platsen!
MOT SEMIFINAL!
Vad tror vi om resultatet i matchserien? Hittills har alla slutspelsserier slutat 4-2 eller 2-4.
13/14 Lakers - Luleå 4-2, Lakers - FBK 2-4
14/15 Lakers - Örebro 4-2, Lakers - Frölunda 4-2, Lakers - Skellefteå 4-2
Tyvärr tror jag inte att defensiven kommer att räcka till i år. 2-4 till LHC.
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
Lyssnade på SR podden Istid och där trodde ingen av de medverkande på oss.
Såg senare på SMP powerplay där Stubben nämner det trumfkort jag sett fram emot. Att Nilsthorp har en vinnarskalle av rang! Man kan tydligt se hans insatser mellan slutspelsmatch och serielunk. Kommer ihåg senaste matchen här uppe (0-3) och det började bli lite svettigt att klara direktplatsen till slutspelet. Vilka räddningar!
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.