Kan knappt fatta att vi är svenska mästare känns ännu bättre när man får läsa alla bittra kommentarer om köpelag nu är vi bäst i Sverige så jävla underbart
"Lakershjärta71 skrev"Jag är inte helt övertygad om att vi behöver Rasmussen i laget. Jag tycker han är överskattad och det håller nog flera med mig om också.
singapore wrote:Även om spelarna skriker SM-guld och har guldhjälmar på sig så har jag inte fattat att vi vunnit guld.
Håller med dig singapore. Känns jävligt konstigt. Jag kunde mer ta på känslan när Lakers' vann kvalserien och tog sig till SHL. Då var det så stort. ENORMT stort! En jämförelse var det kanske en svårare bedrift att ta sig från HA och genom en mördande kvalserie till SHL. Men nu har jag mer en APATISK känsla och fattar inte vad de har ställt till med. Kiiskinen avgjorde..jag blev såklart glad och euforisk men lika snabbt övergick glädje till märklig förvåning som om man ville "be om ursäkt" för att vi tog hem SM-bucklan redan i år. Kanske jag förstår allt imorgon när jag vaknar och slår upp morgontidningen och inser att det var på riktigt..